Fjalët kyçe që ju rrisin profesionalisht - Business Magazine Albania

Fjalët kyçe që ju rrisin profesionalisht

Fjalët kyçe që ju risin profesionalisht

Në librin “Lessico della felicità” (me bashkautorë Roberto D’Incau dhe Laura D’Onofrio) analizohen 33 fjalë kyçe që ndikojnë në lumturinë profesionale dhe personale dhe bëhet një lexim, si pozitiv edhe negativ, i ndikimit të tyre.

Ja disa prej tyre

Pritshmëria – Ekzistojnë pritshmëri pozitive dhe negative. Në libër theksohet, ndër të tjera, një pikë rëndësishme, – fakti se është e përshtatshme të nxjerrësh në pah burimet që mund t’ju çojnë drejt suksesit.
Për shembull, nëse dikush ka pritshmëri që të bëjë karrierë, duke menduar vetëm që të bëjë shumë mirë punën e tij, por nuk pëlqen që ‘ta shesë vetën’, siç dëgjojmë shpesh të thuhet, nuk pëlqen të krijojë kontakte në rrjetet sociale, është e lehtë të parashikosh që do të mbetet në vendnumëro. Pse? Sepse ka një çeikulibër mes burimeve të vëna në pah dhe pritshmërive: nuk mjafton të bësh mirë punën tënde. Duhet të dish se çfarë duhet të bësh që të ngjisësh shkallët në karrierë. Dhe zbatojeni atë.

Stresi – Shpesh nga fjala shohim vetëm kontekstin negativ. Në të vërtetë është e nevojshme të bëjmë dallimin midis “distress”, anës negative, dhe “eustress”, kuptimit pozitiv. Eustres, për shembull, vjen nga një zhvendosje, por edhe nga një lëvizje profesionale që na përket më shumë – një ndryshim, i lodhshëm, vetëm në fillim, por jep efekte pozitiv, ripërtëritje energjish. Eustress-et janë shumë të dobishme. Menaxhimi i stresit është shumë i rëndësishëm. Stresi negativ shteron energjitë, krijon një lodhje mendore por edhe fizike. Pyetjet që duhet t’i bëjmë vetes janë: Çfarë na streson? Prej sa kohësh? Vërtet mund të mos bëj dot gjë? Si mund ta lehtësoj tensionin? Dhe prej këtu mund të fillojë një proces që ndërpret spiralen negative në të cilën jemi zhytur.

Komunikimi – Në vendin e punës, shumë probleme lindin nga komunikimi i keq ose nga moskomunikimi: me shefin, me bashkëpunëtorët, me kolegët. Shpesh harrohet që një kompani përbëhet nga njerëz. Për të flitet si një entitet abstrakt, por në fakt nuk është kështu. Të dish të komunikosh është thelbësore.

Mantra e sipërmarrësit të modës së vjetër ishte “Bëj, veproj, punoj”, por në të vërtetë nuk mjafton vetëm të bësh, duhet të dish edhe të komunikosh. Një ndër faktorët kryesorë të pakënaqësisë në punë lind nga komunikimi i keq me drejtuesit. Atëherë duhet të bëjmë pyetjen: a ka një komunikim vërtet efikas?

Një komunikim i vërtetë verbal apo joverbal? Kjo është shumë e rëndësishme – ndonjëherë rëndësia e ndërveprimit joverbal, nënvlerësohet, d.m.th. gjërat thuhen, por ndërkohë, trupi, fytyra, thonë tjetër gjë. Këto fjalë për të cilat flitet në librin “Lessico della felicità” janë tema në të cilat duhet të reflektojmë për të përmirësuar nivelin tonë të lumturisë, në punë por edhe jashtë saj…

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0