Filantropisti izraelit: Eksportoni mallra, jo njerëz. Lançohet “UK Albanian Tech Hub”

Filantropisti izraelit: Eksportoni mallra, jo njerëz. Lançohet “UK Albanian Tech Hub”


Zhvillimi ekonomik i një vendi mund të vijë nga një grupim sipërmarrjesh që sjellin risi në treg. Me këtë filozofi, nën modelin izraelit është ngritur “UK Albanian Tech Hub”. Një program që synon të mbështesë sipërmarrjet inovatore në fushën e teknologjisë.

Në një takim të zhvilluar në Tiranë nga Ambasada Britanike, u prezantuan 6 kompanitë e para të përzgjedhura nga programi, mes të cilave është BusinessMag Albania. Nga 23 kompani që kanë shprehur interes vitin e kaluar, janë përzgjedhur BusinessMag Albania, EasyPay, AltroPost, Green Leaf, Almotech dhe Dentem.

Ambasadori Britanik në Tiranë, Dunkan Norman tha gjatë takimit se, “ky program është një mundësi e shkëlqyer për Shqipërinë dhe Britaninë dhe duhet konsideruar si potencial zhvillimi për bizneset dhe marrëdhëniet mes dy vendeve”.

Në një prani të gjerë të sipërmarrjeve të teknologjisë, filantropisti izrealit Eitan Wertheimer, i cili ka mbështetur UK Israel Tech Hub, e tani edhe UK Albanian Tech Hub, vuri në dukje rëndësinë e sipërmarrjes në zhvillimin e ekonomisë së vendit.

“Ne duam të krijojmë një model, me sipërmarrës si ekosistemi i sipërmarrjes së re, ngritur në Izrael. Japonia në vitin 1945 kontrollohej totalisht nga 7 familje. Rreth viteve ‘50-‘70, ishin 100 sipërmarrësit e rinj që ndryshuan Japoninë. Një prej tyre ështe kompania “Sony”. Ata e bënë Japoninë, atë që është sot. Në Indi deri në vitin 1992, kishte një ekonomi të mbyllur. Nuk mund të importonit dhe të eksportonit atje. Gjithçka ishte e brendshme. Me t’u hapur dyert, pati të njëjtin fenomen si në Japoni. Ata kishin rreth 8-9 familje më para, mes tyre “Tata”. Pas kësaj, pati rreth 100 sipërmarrës që ndryshuan Indinë”, tha Wertheimer gjatë fjalës së tij.

Inovacioni cilësohet kushti numër një për perspektivën ekonomike të një vendi. “Dixhitalizmi mund të transformojë perspektivën e sipërmarrjeve dhe individëve”, sipas Wertheimer. Sipërmarrja në një vend të vogël si Israeli, dhe vizitat disa herë në Shqipëri, bashkë me mikun e tij Tonny Blair, e kanë bërë Eitan Wertheimer, të njohë problemet ekonomike të Shqipërisë, e të identifikojë një mundësi kyçe mbështetjeje.

Para sipërmarrësve të IT Ithan tha se, “Portreti i parë për të cilin mendoj, është të krijohen 100 sipërmarrësit e parë që mund t’i sjellin Shqipërisë gjeneratën e revolucionit industrial, që t’i sjellin sukses vendit”. Rregullat janë shumë të thjeshta, sipas tij, “nëse nuk eksportoni të mirat tuaja, ju nuk i mbani njerëzit, i humbisni, i eksportoni. Kur eksportoni të mira, në fakt po eksportoni papunësinë tuaj. Nëse shikoni disa makina japoneze në rrugët tuaja, kjo do të thotë se dy punonjës në Japoni, kanë eksportuar papunësinë e tyre, duke ju shitur juve”.

Çdonjëri duhet të krijojë të njëjtën histori për vendin, sipas tij. “Kjo kërkon kohë për të kuptuar se si, kur duhet bërë, dhe çfarë nuk duhet bërë, por është si gjithçka tjetër” thotë Eitan.

Revolucioni më i madh po orientohet drejt telefonave dhe teknologjisë dhe sipas tij, është duke krijuar dhe do të krijojë shumë probleme, por edhe mundësi në të njëjtën kohë.

E vetmja gjë që njerëzit duhet të bëjnë është të gjejnë një konsumator të lumtur. Nëse konsumatori nuk është i lumtur, nuk do të zgjasë shumë, sipas Wertheimer.  Rregulla e parë në biznes, sipas tij, është, “nëse fle në dysheme, nuk bie nga krevati”. Rregulla e dytë bazohet tek familja dhe vlen edhe për biznesin, “Kur nëna nuk është e lumtur, askush s’është i lumtur”.

Ju mund të shikoni videon më poshtë:

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0