Fidget Spinner, paisja që po i "çmend" të gjithë - Business Magazine Albania

Fidget Spinner, paisja që po i “çmend” të gjithë


Flutura anti-stres është objekti i cili momentalisht po çmend botën, por ju ndoshta nuk e njihni sepse nuk kaloni shumë kohë në internet.

Fidget Spinners është emri i tyre i vërtet dhe janë lodra për të rinjtë, të cilat menaxhojnë stresin dhe ADHD-në (çrregullim mendor që shkakton luhatje drastike të nivelit të përqendrimit dhe hiperaktivitetit).

Kjo është një paisje jo shumë e madhe, e cila përshtatet më së miri me dorën tuaj, ku pjesa qëndrore mbështetet në gishtin tregues dhe në gishtin e madh, ndërsa tre pjesët e tjera i rrotulloni në gjendje të lirë.

Por pse kjo lodër krijon varësi?

Trendi i fluturave anti-stres njihet për natyrën e lojës e cila krijon varësi. Ndjesia e të pasurit një paisje e cila rrotullohet me shpejtësi të madhe në dorën tuaj është shkaku kryesor i kësaj varësie.

Çfarë tjetër duhet të dini për to?

Disa shkolla anë e mbanë botës e kanë ndaluar përdorimin e tyre në shkollë, pasi konsiderohet si një paisje që i shpërqëndron nxënësit. Megjithatë kjo nuk i ka ndaluar ata të luajnë me paisjen në shtëpi apo në ambjente të tjera. Industia e Fidget Spinners ka “shpërthyer” përgjatë muajit të fundit dhe vazhdon të sjellë modele të ndryshme të lojës.

/TheSun

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0