Ferrari pritet të futet në “lojën” e SUV në vitet në vazhdim


Italianët! Të njohur për verën, ushqimin, qytetet ku në çdo cep do të gjesh pak art. E për të qëndruar tek arti, italianët njihen edhe për Ferrarin. Kompania e themeluar nga legjendari Enzo Ferrari 70 vite më parë, vazhdon ende të ruajë autenticitetin dhe elegancën që e ka karakterizuar gjithmonë. Në një botë të tillë si kjo e sotmja, ku të gjithë jemi rob të ndryshimit, të qëndrosh ajo që ti do, është tepër e vështirë…thuajse e pamundur.

Lexoni: Makinat dhe rrugëtimi i tyre i ri!

Këto kohë, “kurbani” më i fundit ka qënë pikërisht kompania Ferrari.

Shumë prej konkurentëve apo edhe bashkëudhëtarëve të saj, tashmë kanë prezantuar makinat SUV. Bentley me Bentayga, Lamborghini së fundmi me Urus, Porsche me Cayenne dhe Macan. Fjalët për një SUV nga italianët nga Maranello kanë qënë gjithmonë rrotull. Por tashmë, gjërat duket se po marrin pak formë.

Lexoni: Më në fund prezantohet Lamborghini Urus pas shumë vitesh në testim!

Së fundmi, Sergio Marchionne, CEO i grupit automotiv FCA (Fiat-Chrysler Automotive) ka rikonfirmuar makinën SUV nga Ferrari. “Ajo do të duket egzaktësisht si një SUV Ferrari duhet të duket.” – u shpreh ai.

Ky përshkrim, na lë të fantazojmë se ajo do të jetë një SUV, pa e humbur aspak DNA dhe shpirtin e çdo Ferrari tjetër. Ajo do të jetë e pajisur me një motorr V12, e cila do ta “zhysë në turp” modelin Urus të Lamborghini, i cili duket se është më shumë Audi sesa Lamborghini.

Marchionne gjithashtu deklaroi se Ferrari pritet të paguajë të gjitha kreditë deri në fund të 2018, ku makina e re pritet të luajë një rol të rëndësishëm. Kompania gjithashtu pritet të eksportojë rreth 2000 makina të tilla vetëm në Kinë. Secila prej tyre, me një çmim prej rreth 353 mijë dollarë. Jemi shumë seriozë në këtë objektiv, është shprehur Marchionne më parë.

Mendohet se ajo do të ndajë një platformë me modelin GTC4 Lusso. Për t’u konfirmuar gjithashtu mbetet edhe fakti se priten edhe disa versione hibride të saj në disa tregje. FUV (Ferrari Utility Vehicle) do të jetë një nga veprat e fundit të Marchionne. Ai do të largohet nga pozicioni i CEO të FCA.

Më shumë të dhëna pritet të mësohen në muajt në vazhdim. Ndërkohë pritet që Ferrari të prezantojë planin e saj 5 vjeçar 2018-2022.

Burimi: Motor1

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale