Facebook nuk do të bëjë ndryshime për shkak të bojkotit të reklamave

FAcebook

Drejtori i Përgjithshëm i Facebook, Mark Zuckerberg u tha punonjësve se kompania nuk do të ndryshojë qasjen e saj lidhur me gjuhën e urrejtjes, pavarësisht se më shumë se 500 reklamues po e bojkotojnë platformën këtë muaj, raportoi The Information.

“Ne nuk do të ndryshojmë politikat ose qasjen tonë për asgjë për shkak të një kërcënimi për një përqindje të vogël të të ardhurave tona, ose të ndonjë përqindje të të ardhurave tona,” tha Zuckerberg gjatë një takimi virtual, sipas The Information.

“Supozimi im është se të gjithë këta reklamues do të kthehen shpejt në platformë”, tha ai, sipas The Information, duke shtuar se bojkoti ishte një “çështje reputacioni dhe partneri” dhe jo çështje financiare sepse shumica e të ardhurave të Facebook vijnë nga bizneset e vogla dhe jo nga market e mëdha.

Facebook pësoi një rënie prej 60 miliardë dollar në vetëm dy ditë,pasi markat kryesore u bashkuan me bojkotin, por aksionet e tij në masë të madhe u tërhoqën që prej asaj kohe.

Në fillim të këtij muaji, grupimet e të drejtave civile, përfshirë NAACP, Lidhjen Anti-Shpifje dhe Ngjyra e Ndryshimit, bënë thirrje për reklamuesit që të bojkotojnë Facebook pas mosveprimit të Zuckerberg në postimet e diskutueshme nga Presidenti Donald Trump, duke sugjeruar dhunë ndaj njerëzve që protestojnë kundër brutalitetit të policisë dhe racizmit sistemik.

Që prej fillimit të fushatës, më shumë se 500 kompani, përfshirë markat kryesore si Coca-Cola, Ford, Starbucks, Verizon, Adidas dhe Unilever, kanë tërhequr reklama nga platforma e mediave sociale.

Lexoni: Pas Coca Cola-s edhe Starbucks vendos të bojkotojë Facebook

Të premten, ndërkohë që bojkoti fitoi vrull, Facebook tha se do të bashkëngjiste emërtime në postimet “me lajme” nga politikanët, që shkelin politikat e saj për fjalën e urrejtjes – një përmbysje e rëndësishme për kompaninë – që synonte të forcojë rregullat e saj për reklamuesit.

Drejtuesit e Facebook kanë zhvilluar diskutime të shumta private për të adresuar shqetësimet e reklamuesve, por bisedimet rezultuan të pafrytshme, pasi reklamuesit i quajtën këto përpjekje të Facebook të pavlefshme. Organizatorët e bojkotit kërkaun që Zuckerberg të merrte pjesë personalisht pasi “ai është autoriteti i fundit”. Raportoi Reuters.

Zuckerberg  ra dakord të takohej me drejtuesit e NAACP, Color of Change, dhe Lidhjes Anti-Shpifje, tha zëdhënësi i ADL Todd Gutnick për Business Insider. Sidoqoftë, komentet e Zuckerberg sugjerojnë se ai mund ta ketë ndarqë mendjen dhe se bojkoti mund të mos ketë asnjë rezultat.

“Nëse dikush del atje dhe ju kërcënon të bëni diçka, ai në të vërtetë ju vendos disa limite. Kështu bëhet më e vështirë që të realizohet ajo çka ata kërkojnë. Ata thjesht nxisin edhe të tjerët të bëjnë të njëjtën gjë “, u tha Zuckerberg punonjësve, sipas The Information.

Në një email për Business Insider, një zëdhënës i Facebook tha: “Ne i marrim këto çështje shumë seriozisht dhe respektojmë reagimet e partnerëve tanë. Ne po bëjmë përparim të vërteta duke e mbajtur gjuhën e urrejtjes jashtë platformës sonë  dhe nuk përfitojmë aspak nga kjo lloj përmbajtje. Por siç kemi thënë, ne bëjmë ndryshime të politikave bazuar në parime, jo presione mbi të ardhurat “.

Business Insider

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale