Pas Coca Cola-s edhe Starbucks vendos të bojkotojë Facebook - Business Magazine Albania

Pas Coca Cola-s edhe Starbucks vendos të bojkotojë Facebook

Lista e kompanive që kanë vendosur të bojkotojnë Facebook-un dhe mediat sociale është duke u shtuar. E fundit që i bashkohet, pas kompanisë Coca-Cola, është gjiganti i rrjeteve Starbucks, i cili ka njoftuar pezullimin e reklamave në të gjitha platformat. “Ne jemi kundër përmbajtjes së urrejtjes dhe besojmë se bota e biznesit dhe ajo e politikës duhet të bashkohen për të sjellë ndryshim real”, deklaroi kompania.

Në fillim ishin pak biznese të vogla, biznese lokale, një galaktikë reklamuesish të zhgënjyer nga një botë e medieve sociale tepër të ndrojtur për të denoncuar dhe luftuar urrejtjen dhe racizmin në platformat e tyre. Pas ”cunamit” të protestave pas vdekjes së afro-amerikanit, George Floyd, ngritja e vërtetë e fushatës së bojkotit” Stop Urrejtjes”, iu bashkuan emra të mëdhenj si Unilever, Verizon, Honda, Levi Strauss, North Face, Patagonia dhe deri te shumëkombëshja Coca-Cola.

Gjigandi global ka njoftuar se duke filluar nga 1 korriku, do të pezullojë, për të paktën një muaj, të gjitha reklamat në Facebook, Instagram, YouTube, Twitter dhe platforma të tjera sociale. Goditja për Facebook mund të jetë shumë e rëndë. Coca Cola dhe Verizon shpenzuan mbi 22 miliard dollarë secila në rrjetet sociale vitin e kaluar, gjigandi anglo-holandez Unilever mbi 42 milion, Honda America 6 milion, ndërsa Levi pagoi 2.8 milion.

ANSA

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0