Pas Coca Cola-s edhe Starbucks vendos të bojkotojë Facebook - Business Magazine Albania

Pas Coca Cola-s edhe Starbucks vendos të bojkotojë Facebook

Lista e kompanive që kanë vendosur të bojkotojnë Facebook-un dhe mediat sociale është duke u shtuar. E fundit që i bashkohet, pas kompanisë Coca-Cola, është gjiganti i rrjeteve Starbucks, i cili ka njoftuar pezullimin e reklamave në të gjitha platformat. “Ne jemi kundër përmbajtjes së urrejtjes dhe besojmë se bota e biznesit dhe ajo e politikës duhet të bashkohen për të sjellë ndryshim real”, deklaroi kompania.

Në fillim ishin pak biznese të vogla, biznese lokale, një galaktikë reklamuesish të zhgënjyer nga një botë e medieve sociale tepër të ndrojtur për të denoncuar dhe luftuar urrejtjen dhe racizmin në platformat e tyre. Pas ”cunamit” të protestave pas vdekjes së afro-amerikanit, George Floyd, ngritja e vërtetë e fushatës së bojkotit” Stop Urrejtjes”, iu bashkuan emra të mëdhenj si Unilever, Verizon, Honda, Levi Strauss, North Face, Patagonia dhe deri te shumëkombëshja Coca-Cola.

Gjigandi global ka njoftuar se duke filluar nga 1 korriku, do të pezullojë, për të paktën një muaj, të gjitha reklamat në Facebook, Instagram, YouTube, Twitter dhe platforma të tjera sociale. Goditja për Facebook mund të jetë shumë e rëndë. Coca Cola dhe Verizon shpenzuan mbi 22 miliard dollarë secila në rrjetet sociale vitin e kaluar, gjigandi anglo-holandez Unilever mbi 42 milion, Honda America 6 milion, ndërsa Levi pagoi 2.8 milion.

ANSA

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0