Facebook mbyll qindra llogari që po bënin fushatë kundër disa vaksinave - Business Magazine Albania

Facebook mbyll qindra llogari që po bënin fushatë kundër disa vaksinave

vaksinave

Facebook ka mbyllur qindra llogari të lidhura me një agjenci reklamash misterioze që veprojnë nga Rusia që kërkonin të paguanin influencuesit e mediave sociale për të njollosur vaksinat e bëra nga Pfizer dhe AstraZeneca.

Një rrjet prej 65 llogarish në Facebook dhe 243 llogarish në Instagram u gjurmuan në Fazze, një firmë reklamash dhe marketingu që punon në emër të një klienti të panjohur.

Rrjeti përdorte llogari të rreme për të përhapur pretendimet mashtruese që kanë shpërndarë mbi sigurinë e vaksinave të Pfizer dhe AstraZeneca. Njëri pretendoi se vaksina e AstraZeneca do ta kthente një person në një shimpanze. Llogaritë në shënjestër të audiencës në Indi, Amerikën Latine dhe, në një masë më të vogël, SHBA, përdorën disa platforma duke përfshirë Facebook dhe Instagram.

Lexoni: Strategjia e Bidenit, “punëson” 50 influencera për të bindur të rinjtë që të vaksinohen

Rusia ka qenë në mënyrë aktive duke marketuar vaksinën e saj të Covid-19, Sputnik V, jashtë vendit në atë që disa analistë e shohin si një përpjekje për të shënuar pikë gjeopolitike. Përfaqësuesit e Facebook nuk spekuluan për motivimin e mundshëm pas fushatës së shpifjeve.

Rrjeti Fazze gjithashtu kontaktoi me influencuesit e mediave sociale në disa vende për t’i paguar ata të riprodhonin përmbajtjen mashtruese. Së bashku me heqjen e llogarive të rrjetit, Facebook gjithashtu ndaloi Fazze nga platformat e saj.

Përpjekja e Fazze nuk ka marrë shumë angazhim në internet, me disa postime që nuk arrijnë të marrin as edhe një përgjigje të vetme. Por, ndërsa fushata mund të ketë rënë, vlejnë të përmenden përpjekjet për të angazhuar disa influencues të mediave sociale.

Ndërsa kompanitë e mediave sociale kanë përmirësuar aftësinë e tyre për të gjetur dhe për të hequr llogaritë e rreme, me fushatat e dezinformimit ka akoma punë për të bërë. Pagimi i influencuesve të mediave sociale për të riprodhuar përmbajtjen dezinformuese siguron potencialin e ekspozimit ndaj audiencës së tyre, por ekziston rreziku që influencuesit të refuzojnë.

Hetuesit e Facebook thonë se disa influencues kanë postuar materialin, por më vonë e kanë fshirë atë kur historia rreth punës së Fazze filloi të shfaqej.

YouTuber francez Léo Grasset ishte ndër ata që u kontaktuan nga Fazze. Ai tha në maj se iu kërkua të postonte një video 45-60 sekonda në Instagram, Tiktok ose YouTube duke kritikuar shkallën e vdekshmërisë së vaksinës Pfizer.

Kur Grasset pyeti Fazze për të identifikuar klientin e saj, firma nuk pranoi. Grasset refuzoi ofertën dhe publikoi shqetësimet e tij.

Oferta nga Fazze u kërkonte inflencuesve të mos përmendnin se ata po paguheshin.

/guardian

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0