Facebook dhe Instagram nisin një goditje ndaj reklamave mashtruese që përdorin imazhin e personave të famshëm - Business Magazine Albania

Facebook dhe Instagram nisin një goditje ndaj reklamave mashtruese që përdorin imazhin e personave të famshëm

Pronari i Facebook dhe Instagram Meta do të prezantojë teknologjinë e njohjes së fytyrës në përpjekje për të goditur mashtruesit që përdorin imazhet e personave të famshëm në reklama. Elon Musk dhe eksperti i financave personale, Martin Lewis, janë ndër ata që bien viktima të mashtrimeve të tilla, të cilat zakonisht promovojnë skemat e investimeve dhe kripto-valutat.

Z. Lewis ka deklaruar, se ai merr raporte “të panumërta” të emrit dhe fytyrës së tij duke u përdorur në mashtrime të tilla çdo ditë. Meta tashmë përdor një sistem të rishikimit të reklamave që përdor inteligjencën artificiale (AI) për të zbuluar këto mashtrime, por tani po kërkon ta përmirësojë atë me teknologjinë e njohjes së fytyrës. Do të funksionojë duke krahasuar imazhet nga reklamat e shënuara si të dyshimta me fotot e profilit të personave të famshëm në Facebook, ose Instagram. Nëse imazhi është konfirmuar se përputhet dhe reklama është një mashtrim, ai do të fshihet automatikisht.

Meta tha se “testimi i hershëm” i sistemit kishte treguar “rezultate premtuese”, kështu që tani do të fillonte të shfaqte njoftime brenda aplikacionit për një grup më të madh figurash publike që ishin ndikuar nga i ashtuquajturi “celeb-bait”.

Lexo edhe: Elon Musk parashikon një qytet të qëndrueshëm në Mars deri në vitin 2050: A është njerëzimi gati të jetojë atje?

Këto mashtrime kanë qenë një problem prej kohësh për Metën. U bë kaq domethënëse në vitet 2010 sa që z. Lewis ndërmori veprime ligjore kundër Facebook-ut, por ai përfundimisht hoqi dorë nga rasti kur gjigandi i teknologjisë ra dakord të prezantonte një opsion që njerëzit të mund të raportonin reklamat e mashtrimit. Por, që atëherë, mashtrimet janë bërë më komplekse dhe dukshëm më të besueshme. Ata po fuqizohen gjithnjë e më shumë nga e ashtuquajtura teknologji “deepfake”, ku përdoret një ngjashmëri, ose video realiste e krijuar nga kompjuteri për ta bërë të duket sikur personi i famshëm po mbështet një produkt, ose shërbim. Meta është përballur me presion për të bërë diçka për kërcënimin në rritje të këtyre reklamave.

Media sociale

Meta ka njoftuar gjithashtu se do të përdorë teknologjinë e njohjes së fytyrës për të ndihmuar njerëzit që e gjejnë veten të bllokuar jashtë mediave të tyre sociale. Aktualisht, zhbllokimi i llogarive në Instagram, ose Facebook përfshin ngarkimin e ID-së ose dokumenteve zyrtare. Por, tani video selfie dhe njohja e fytyrës po testohen si një mënyrë për të provuar se kush është një person dhe për të rifituar aksesin më shpejt. Materiali i ofruar nga përdoruesi do të kontrollohet me imazhin e profilit të llogarisë për të parë nëse përputhet.

Sidoqoftë, përdorimi i gjerë i njohjes së fytyrës është i diskutueshëm, Facebook e ka përdorur më parë atë, përpara se ta braktiste në vitin 2021 për shkak të shqetësimeve për privatësinë, saktësinë dhe paragjykimet. Tani thotë se selfiet e videove do të kodohen dhe ruhen në mënyrë të sigurt dhe nuk do të shfaqen publikisht. Të dhënat e fytyrës të krijuara gjatë krahasimit do të fshihen pas kontrollit.

Por, sistemi nuk do të ofrohet fillimisht në zonat ku nuk është marrë ende leja nga rregullatorët, duke përfshirë Mbretërinë e Bashkuar dhe BE.

bbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0