Emaili me acarues ne bote - Business Magazine Albania

Emaili me acarues ne bote


Jon Steinberg*

“Ju lutem, me telefononi.”

“Kam nevoje te flas me ju. Ju lutem, me telefononi.”

“A mund te me telefononi? Kam nevoje te diskutoj dicka me ju.”

Keto jane emailet me te merzitshme dhe qe ju heqin vemendjen. Ato e vendosin marresin ne nje gjendje meraku, me e pakta te thuhet. Qe dicka jo e mire pritet nga kjo bisede sikur kuptohet. Dhe pyetja qe behet eshte sa i keq do te jete ky lajm?
Telefonata e bere ka shume mundesi te rezultoje ne dhenien e lajmeve te tilla si pershembull: nje pjese e mire e biznesit ka humbur, nje punonjes kyc ka dhene doreheqjen e te tjera si keto.

 Autori i shkrimit, Jon Steinberg

Ajo qe ndodh me pas eshte: nje perpjekje per te gjetur numrin e telefonit te derguesit te ketij emaili e me pas paaftesia per te arritur personin ne fjale. Me pas kupton se i ke rene numrit gabim. Ose te del voicemail i personit ku thote se mund ti dergoni nje email per nje pergjigjje me te shpejte.

Gjate gjithe kohes, mendoni se cila do te jete arsyeja per kete telefonate. Ne vite, i kam kerkuar kolegeve te mi te mos me dergojne mesazhe te tilla. Dhe nese ato kane informacione konfidenciale, ato mund te shtojne disa detaje ne kete email per ta bere ate me pak provokuese dhe shqetesues.
Per shembull, ne vend se te shkruajne “Ju lutem, me telefononi. Kam nevoje te flas me ju.”, mund te shkruani “Ju lutem, me telefononi, kam nje ceshtje me klientin Spacely Sprockets.”
Apo, “Te lutem, me telefo, behet fjale per nje ceshtje me HR (Burimet Njerezore), lidhur me punesimin e nje punonjesi.”
Drejtori yne i Komunikimit ne Daily Mail, Sean Wash, dhe une kemi rene dakort mbi kete. Kur eshte lajm i mire ai me thote “Lajm i mire! Me telefono.” Apo “Lajm i keq, “O Zot, me telefono, filani…”

* CEO, Daily Mail, North America

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0