Elon Musk tani dëshiron ta bombardojë Marsin - Business Magazine Albania

Elon Musk tani dëshiron ta bombardojë Marsin


Seriozisht: ai me të vërtetë dëshiron të hedhë një bombë të madhe bërthamore në Planetin e Kuq. Ai përdori Twitter-in për të shfaqur entuziazmin për idenë e tij.

Edhe pse Musk nuk e sqaroi pse dëshiron të rrezikojë aq shumë duke dërguar një bombë bërthamore në hapësirë dhe ta shpërthejë atë në një planet që shkencëtarët po e hetojnë në mënyrë aktive për mundësinë e ekzistimit të shenjave të jetës antike, ky plan ka të ngjarë të ketë të bëjë me ëndrrën e tij për të kolonizuar Marsin dhe për të shpëtuar njerëzimin.

Elon Musk për herë të parë sugjeroi bombardimin e Marsit në vitin 2015, kur argumentoi se përdorimi i bombave për të shkatërruar polet e planetit do të lironte mjaftueshëm dioksid karboni për të rritur temperaturën atmosferike të Marsit  dhe për ta bërë atë të njëjtë me temperaturën e Tokës, megjithëse shkencëtarët paralajmëruan se plani as nuk do t’i afrohej realizimit.

Megjithatë, Musk ka filluar ta mbështesë fuqishëm idenë e tij – dhe madje sugjeroi në një tweet të radhës se ai do të fillonte të shiste bluza me mesazhin “Ta bombardojmë Marsin”.

Futurism

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0