Elon Musk përfundon gërmimin e tunelit të dytë, pritet të hapë një epokë të re në transportin me shpejtësi të lartë

Kompania Boring përfundoi gërmimin e tunelit të dytë poshtë Qendrës së Konferencave të Las Vegas, i cili do të jetë pjesë e një sistemi transporti për njerëzit. Sipas njoftimit për shtyp, të mërkurën makina e Boring shkatërroi një mur betoni që lidh dy skajet e tunelit me gjatësi prej 1.3716 km. Tani, vëmendja është kthyer tek ndërtimi stacioneve mbi tokë të cilat do të shërbejnë për të transportuar falas njerëzit nga njëri skaj i ndërtesës tek skaji tjetër duke përdorur automjetet Tesla, gjë e cila pritet të ndodhë në 2021. Ky do të ishte projekti i parë i përfunduar i kompanisë për klientin e tij .

“Ky moment historik jo vetëm që ndikon në të ardhmen e transportit në Las Vegas, por sinjalizon aftësinë e kësaj qendre për të duruar kohët e vështira dhe të përmirësohet për të përmbushur kërkesat dhe nevojat e vizitorëve tanë” tha Steve Hill, presidenti i Qendrës së Konferencave, në një njoftim për shtyp. “Las Vegas vazhdon të kapërcejë kufijtë, dhe ne mezi presim të ofrojmë këtë zgjidhje unike të transportit, për të vizitorët dhe pjesëmarrësit në konventa të organizuara në këtë qendër.”

Në Twitter, Elon Musk tha se projekti përfaqëson një moment historik për përpjekjen e tij për “tranzicion masiv të individualizuar” një koncept që nga shumë njerëz të industrisë konsiderohet si një term i gabuar.

Ekspertët e transportit kanë kritikuar planin e Musk. Për shembull, në Los Angeles, një sistem i propozuar do të udhëtonte vetëm 4 km deri në Stadiumin Dodger, dhe do të transportonte shumë më pak njerëz sesa një metro apo korsi e dedikuar për autobusë. “Makineritë e tij të përdorura për të ndërtuar tunele duken mjaft standarde. Nuk kam parë asgjë të ndryshme nga ai”- i tha Herbert Einstein, një profesor inxhinierie i MIT dhe ekspert tunelesh,  për Forbes në Prill 2018. “Ajo që është e re, ose disi e re, është pajisja që depërton në gjatësi të mëdha. … Kjo me të vërtetë duket më shumë një zhvillim i pajisjeve, sesa zhvillim i tuneleve në të vetvete”.

Përfundimisht, Boring propozon, që tunelet mund të shtrihen përtej Qendrës së Konferencave, për të lidhur qendrën e kazinove dhe aeroportin me shpejtësi 249.5 km në orë. Në prezantimin e saj të parë  në Dhjetor 2018 , kompania tregoi një tunel të një madhësie të vogël,  i cili arriti rreth një të tretën e shpejtësive të synuara.

“Unë mendoj se transporti publik është lodhshëm,” tha Musk në një event të Tesla në 2017. “Pse dëshironi të përdorni një mjet transporti publik me  shumë njerëz të tjerë dhe i cili nuk ju lë ku të doni. Nuk mund ta merrni në destinacionin ku ju dëshironi dhe nuk ju dërgon në destinacionin që ju kërkoni? Dhe nuk funksionon gjatë gjithë kohës”.

Business Insider

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale