Eksportet sërish në rritje, të udhëhequra nga sektori fason


Eksportet shfaqën një ecuri pozitive edhe për muajin Shkurt. Sipas të dhënave nga Instituti i Statistikave, eksportet arritën në afro 20 miliardë lekë, në rritje me 14.2% kundrejt të njëjtës periudhë të vitit të kaluar.

Për dymujorin e parë të vitit 2017, eksportet prekën vlerën e 39 miliardë lekëve, 15% më shumë krahasuar me të njëjtën periudhë të një viti më parë.

Eksportet po ndjekin tendencën pozitive të tremujorit të fundit të vitit 2016, të udhëhequra gjithnjë nga sektori fason, por edhe të ndihmuara nga shenja përmirësimi në grupin e mineraleve. Sipas INSTAT, eksportet e grupit “tekstile dhe këpucë” për dy muajt e parë të këtij viti u rritën me afërsisht 5% me bazë vjetore dhe dominuan në strukturën e eksporteve, me afro 46% të totalit.

Grupi “minerale, lëndë djegëse, energji” edhe për këtë fillim viti po vazhdon rritjen, në gjurmët e rimëkëmbjes së nisur në fundin e vitit të kaluar. Eksportet e këtij grupi për dy muajt e parë të vitit arritën në 7.6 miliardë, në rritje me 72% krahasuar me një vit më parë. Në rritje për muajin e parë të këtij viti rezultuan edhe eksportet e grupit “materiale ndërtimi dhe metale”.

Edhe importet u rritën gjatë Shkurtit, pas një fillimi të vakët të vitit në muajin Janar. Për muajin Shkurt, importet u rritën me 4.8%, ndërsa për dymujorin e parë vlera totale arriti në 79 miliardë lekë, 3% më shumë krahasuar me të njëjtën periudhë të një viti më parë.

Rritja e kënaqshme e eksporteve për momentin e mban deficitin tregtar në vlera lehtësisht më të ulëta krahasuar me një vit më parë. Për dymujorin deficiti ishte rreth 40 miliardë lekë, 3 miliardë lekë më pak krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit 2016.

Burimi: scan-tv.com

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale