YouTube po teston lojëra të luajtshme me përdorues të përzgjedhur, iniciativa e parë e re e lojërave të Google që nga Stadia tashmë e zhdukur.YouTube po provon lojëra si ofertën e tij të radhës eksperimentale. Kompania po shton një seksion të ri “Playables” në site që do të përfshijë lojëra që mund të luhen si në website-n e desktopit ashtu edhe në pajisjet mobile. Playables do të shfaqen vetëm për “një numër të kufizuar përdoruesish për të filluar” dhe nuk kishte asnjë listë të titujve të lojërave të publikuara në këtë kohë.
Google raporton se një nga lojërat për të hijeshuar eksperimentin e ri të YouTube Playables përfshin Stack Bounce, i cili përfshin një top 3D që kërcehet në majë të unazave që duhet t’i thyesh me klikime në kohën e duhur. Nëse keni dëgjuar për lojën më parë, kjo është për shkak se Google e ofron tashmë atë në shërbimin e saj të minigames, GameSnacks.
Për të kontrolluar nëse jeni përfshirë në eksperimentin e lojërave, kërkoni një seksion të ri “Të luajtshme(Playable)” në YouTube së bashku me përmbajtjen në furnizimin bazë. Sjellja e lojërave në YouTube do të thotë që faqja e internetit ka një formë tjetër argëtimi që hyn në markë, duke u bashkuar me video të shkurtra, filma, transmetime video lojërash, muzikë, shërbim televiziv, podkaste dhe më shumë.
Lexo edhe:Google mbush 25 vjeç!
YouTube nuk është e vetmja platformë video streaming që merret me lojëra. Netflix po bën shtytjen e vet në videolojërat dhe aplikacioni i mediave sociale TikTok gjithashtu ka lojëra të disponueshme për një numër të kufizuar njerëzish dhe ka eksperimentuar duke lejuar transmetuesit të luajnë me shikuesit e tyre, si dhe një konkurs të drejtpërdrejtë të gjërave të vogla me çmime në para.
Shtytja më e rëndësishme e lojërave të Google u zhduk kur ndërpreu shërbimin e tij të transmetimit në renë kompjuterike, Stadia, në janar dhe planet për Chromebook-ët e fuqizuar nga Nvidia duket se janë anuluar. Disa nga lojërat më të luajtura të Google vijnë kur paraqiten në një vend ku njerëzit i hasin në internet, si në faqen kryesore të Google me Doodles. Nëse lojërat fillojnë të shfaqen në YouTube ndërsa përdoruesit lëvizin, ka një shans të mirë që dikush t’i luajë ato.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.