Ekonomia rritet 4.45% në tre muajt e parë    

Ekonomia rritet 4.45% në tre muajt e parë    


 

Muajt e parë të vitit kanë qenë të mbarë për ekonominë e vendit në tërësi. Rritja e eksporteve, konsumit dhe prodhimit, janë shoqëruar me një rritje prej 4.45% të ekonomisë në tre muajt e parë të vitit, krahasuar me një vit më parë.

Sipas të dhënave të INSTAT, kjo rritje është më e lartë se ajo e një viti më parë.

Të dhënat tregojnë megjithatë, se rritja ka ardhur kryesisht nga prodhimi i mbarë i energjisë elektrike dhe eksporti i saj. Prurjet e kënaqshme për shkak të reshjeve të shumta, kanë shtuar prodhimin e energjisë.

Lexoni: Ulen ritmet. Rritja ekonomike 3.55% në tremujorin e tretë

Sipas INSTAT, prodhimi i energjisë elektrike u rrit mbi 66% në tre muajt e parë, duke dhënë kontributin kryesor në rritjen totale të ekonomisë.

Në një ecuri më të mirë, ndikuan gjithashtu, çmimet relativisht më të larta në tregun ndërkombëtar të lëndëvë të para, naftë, minerale.

Mbi 20% e rritjes erdhi nga grupi, tregti, akomodim, transport.

Ndërkohë, sektori i ndërtimit nuk është në një pozicion më të mirë se vitin e kaluar.

Ndërtimi, sipas INSTAT kontribuoi vetëm me 0.17 pikë përqindje në rritjen totale të ekonomisë.

Parashikimet zyrtare për rritjen këtë vit, janë në gati 4%.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0