Eagle’s Eye - Startup-i që promovon Shqipërinë - Business Magazine Albania

Eagle’s Eye – Startup-i që promovon Shqipërinë

Në episodin e kësaj jave të LiveMe Show and Podcast të ftuar ishin tre të rinj, të cilët kishin kthyer dëshirën e tyre në një startup. Semela, Megi dhe Flavio janë pjesë e një grupi që kanë themeluar Eagle’s Eye, një startup i fokusuar në promovimin e trojeve shqiptare. E veçanta e tyre qëndron në faktin se përveçse vizitojnë vende të ndryshme të rajonit dhe krijojnë video dhe vlogs për to, ata krijojnë mozaikë me copëza të marra në këto vende.

Megi shprehet se krijimi i një startup-i të tillë në një moshë relativisht të re e ka ndihmuar edhe në rrafshin personal, në degën e saj të studimeve, menaxhimin e parave dhe në ndërmarrjen e iniciativave. Përpos kësaj, njohja me botën e biznesit dhe krijimi i një rrjeti me persona të rëndësishëm të kësaj fushe ndikoi në mendësinë e tyre dhe ndoshta veniti dëshirën për të krijuar një të ardhme jashtë Shqipërisë.

“Vërtet ka shumë mundësi, që bëjnë që ne të rinjtë të kemi shpresa se diçka mund të bëhet për Shqipërinë, aq më tepër nga rinia.”,- shprehet Semela.

Lexo: 1 Vit LiveMe Show and Podcast

Përgjatë intervistës të rinjtë tregojnë edhe për përvojën e tyre në organizatën Junior Achievement, e cila iu dha impaktin e parë në krijimin dhe rritjen e një biznesi. Megjithatë ky ishte vetëm hapi i parë në rrugëtimin e tyre, që duket se është planifikuar të zgjasë dhe të shtrihet jo vetëm në Shqipëri por në turistë nga e gjithë bota. Të ndarë në departamente, ata operojnë çdo ditë online dhe fizikisht, me dëshirën për punën. 

E pyetur nga Kristi, Semela tregoi për eksperiencën e saj si presidente e kompanisë: “Çdo ditë mëson diçka të re. Çdo ditë është një sfidë e re që ti e mëson se si bëhet duke e aplikuar, duke e praktikuar.” ,- thotë ajo. 

Lexo: LiveME Albana Osmani

“Fillimet gjithmonë janë të vështira, por sot jemi më të përgatitur dhe dita ditës përgatitemi më shumë se e djeshmja.”,- shprehet Flavio, drejtues i departamentit të marketingut në Eagle’s Eye.

Për të ndjekur intervistën e plotë vizitoni kanalin në youtube të Business  Magazine dhe ndiqni platformat tona për të qëndruar të përditësuar në kohë reale mbi episodet e reja.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0