Walmart premton se do të ketë furnizime mjaftueshëm për të kënaqur klientët

E Premtja e Zezë, Walmart premton se do të ketë furnizime mjaftueshëm për të kënaqur klientët

~3 minuta lexim


Ndërsa E Premtja e Zezë është vetëm dy javë larg, Walmart ka deklaruar planin për ditën më të pritur të pshonisjeve të vitit.

Shitësi më i madh me pakicë në botë ka regjistruar shitjet e viteve të kaluara dhe i ka mbushur dyqanet e saj me inventare ekstra të artikujve më të dëshiruar për klientët.

Walmart kërkon të sigurojë se “gjahtarët guximtarë” të pazareve të leverdisshme të cilën rreshtohen për okazionin e madh të vitit orë përpara se ai të hapë dyert për konsumatorët në orën 6 të mëngjesit të mos mbeten të zhgënjyer Ditën e Falenderimeve.

“Walmart nuk do të jetë kurrë dyqani që afishon çmime fantastike gjatë së Premtes së Zezë dhe më pas të përfundojë me vetëm pak inventar në magazinat e saj,” ka thënë shefi i tregtisë Steve Bratspies. “Ne kemi në inventaret tonë televizorë, lodra dhe më shumë se kaq për të siguruar qindra konsumatorë, jo dhjetëra, se do të marrin dhuratat që dëshirojnë.”

Walmart do të ketë stok më shumë se 1 milionë televizorë, 15 milionë filma dhe 10 milionë pizhame për shitjet e të Premtes së Zezë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Karriera jote është një ndërtim, jo një garë.”
— Seth Godin
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0