E ardhmja e blerjeve është në smartphone. E Premtja e Zezë solli rekord blerjesh nga telefonat smart - Business Magazine Albania

E ardhmja e blerjeve është në smartphone. E Premtja e Zezë solli rekord blerjesh nga telefonat smart

~3 minuta lexim


Nëse nuk ka pasur radhë para Walmart, Best Bye, apo shumë brande të mëdha gjatë të Premtes së Zezë, nuk do të thotë se njerëzit nuk po blejnë. Thjesht, po e bënin këtë përmes smartphonëve të tyre.

Sipas një raporti të shitjeve të fundjavës, prezantuar nga Adobe, Black Friday 2019 pati një total prej 7.4 miliardë dollarë shitje online.

Në tregun amerikan 2.9 miliardë dollarë blerje u realizuan nga persona që përdorën smartpohonët e tyre për blerje, duke e bërë të Premten e Zezë ditën më të madhe të blerjeve online në histori.

Blerjet nga smartphone siguruan 39 % të të gjitha shitjeve ecommerce, me një rritje 21% krahasuar me  vitin e kaluar.

“E Premtja e Zezë kulmoi me rekordin e blerjeve nga celulari me 2.9 miliardë dollarë të shpenzuar vetëm përmes smartphone-ve”, thanë Shefi i Adobe Digital Insights dhe analisti kryesor Taylor Schreiner në një deklaratë. “Me Krishtlindjet që po afroheshin me shpejtësi, konsumatorët u hodhën gjithnjë e më shumë në telefonat e tyre, në vend që të rrinin në radhë. Edhe kur blerësit shkuan në dyqane, ata kishin bërë online mbi 40% të blerjeve para se të shkonin në dyqan për të marrë”.

Lexo: 6 këshilla për blerjet online

Në tregun amerikan, që kryeson në këtë drejtim, njerëzit shpenzojnë në shumë kur blejnë online. Vlera mesatare e blerjeve online në të Premten e Zezë ishte 168 dollarë, një tjetër rekord i ri.

Edhe kur blerësit nuk bënë blerje në smartphonët e tyre, ata kanë bërë kërkime nga telefoni për blerjet në tregjet me pakicë. Nga i gjithë trafiku i blerjeve online, mbi 60 % u krijua nga blerjet në smartphone.

Blerjet kryesore nga të dhënat e Adobe u përkasin pajisjeve elektronike si laptopë Apple, Airpod dhe televizorë Samsung. FIFA 20 dhe Madden 20 kanë qenë titujt e videove më popullore, ndërsa Nintendo Sëitch ishte tastiera më e blerë.

Adobe parashikon të sigurojë 7.5 miliardë dollarë blerje online të Premten e Zezë të vitit të ardhshëm

Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Teknologjia nuk është asgjë. E rëndësishme është që të kesh besim te njerëzit.”
— Steve Jobs
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0