Dren Abazi Brand, marka europiane e veshjeve shfaqet në Vogue - Business Magazine Albania

Dren Abazi Brand, marka europiane e veshjeve shfaqet në Vogue

Në industrinë e modës, ku gara është e ashpër dhe vëmendja është e kufizuar, dalja në një revistë të tillë prestigjioze si Vogue është një arritje e jashtëzakonshme. Këtë vit, Dren Abazi Brand, një markë europiane në ngritje, është shfaqur në faqet e revistës së mirënjohur, duke bërë një hap të rëndësishëm në skenën ndërkombëtare të modës.

Me një karrierë mbi 15-vjeçare, Dren Abazi është një artist që ka shfaqur një identitet tërheqës përmes performancave të tij magjepsëse dhe personalitetit bindës. Gjatë gjithë rrugëtimit të tij artistik, një karakteristikë e tij e qëndrueshme dhe në rritje është stili i tij i patëmetë, si në skenë, ashtu edhe jashtë saj.

Udhëtimi i Dren Abazi Brand filloi si një pasion për të krijuar dhe shijuar pjesë të bukura të veshjeve. Me stilin unik të Drenit dhe kërkesën për veshje të gjithanshme që kanë bërë jehonë, u pa si një mundësi për të krijuar dizajne që kalojnë pa mundim nga veshja e përditshme në raste të veçanta, duke plotësuar nevojat e ndryshme të komunitetit. Ky vizion i Dren Abazi për dizajnin dhe angazhimi për të ofruar veshje që kombinojnë elegancën dhe funksionalitetin, kanë kontribuar në rritjen dhe njohjen e markës së tij në arenën ndërkombëtare.

Siç është përshkruar nga Vogue, Dren Abazi Brand ka arritur të spikasë në skenën ndërkombëtare të modës. Vogue thekson:

“Dren Abazi Brand, krijuar nga këngëtari dhe krijuesi i këngëve Dren Abazi, ofron veshje të porositura që janë të përshtatshme për veshje të përditshme dhe raste të veçanta. Frymëzuar nga performanca dhe personaliteti i artistit, marka sjell një stil të natyrshëm dhe të shumëanshëm që kombinon elegancën dhe funksionalitetin. Të gjitha pjesët janë 100% të prodhuara në Evropë”

Përfshirja në Vogue është një njohje e rëndësishme dhe një dëshmi e talentit të jashtëzakonshëm të Dren Abazi Brand. Ky sukses është një hap i madh për industrinë e modës shqiptare dhe një shembull frymëzues për markat e tjera që synojnë të depërtojnë në tregjet ndërkombëtare. Është një tregues i forcës dhe kreativitetit që mund të dalë nga Shqipëria.

Më pare, për këtë brand Europian, me seli në Shqipëri, ka shkruar edhe media britanike gqmagazine.co.uk.

Për më shumë, kërkoni drenabazibrand.com dhe ndiqni @drenabazibrand ne Instagram.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0