Doni të bëni më shumë para? Bëjini vetes këtë pyetje

Doni të bëni më shumë para? Bëjini vetes këtë pyetje


  • Ky postim nga Nicole Gravagna fillimisht u shfaq në Quora si një përgjigje për pyetjen “Si mund të punoj në mënyrë më të zgjuar që të fitoj më shumë para?”
  • Për të fituar më shumë para, duhet të punoni në mënyrë më të zgjuar.
  • Për të punuar në mënyrë më të zgjuar, pyesni veten pse po e bëni punën.
  • Të punosh për të treguar vlerën tënde është një qëllim i mirë – por nuk do të garantojë që në të vërtetë do të fitosh më shumë para.
  • Ju duhet të përqendroheni në punën që keni negociuar për pagesë dhe që përmbush një qëllim të paracaktuar.

Njerëzit shpesh punojnë për një arsye, por thonë se po punojnë për një arsye tjetër. Për të punuar në mënyrë të zgjuar, mos u shtirni, por pranojeni arsyen e vërtetë pse po e bëni këtë punë.

Lexoni: Jeff Bezos: “Përpara se të merrni vendime, bëjini vetes këtë pyetje.”

Nicole Gravagna ju jep një shembull nga jeta e saj:

Kam qenë në një rol këshillues ku kam pasur shumë fleksibilitet për të marrë përgjegjësi. Kam marrë përsipër të gjithë departamentin e faturimit për klientin tim pa u negociuar fillimisht se do të paguhesha më shumë për atë rol. Ata me të vërtetë kishin nevojë për ndihmë në departamentin e faturimit dhe unë argumentoja me vete se klienti im do të ishte në gjendje të më paguante më me efikasitet nëse do të kishin një departament faturimi që funksiononte normalisht.

Në realitet, unë mora përsipër departamentin e faturimit, sepse ishte një mundësi spektakolare (ose kështu mendova) për të treguar vlerën time. Unë mund ta transformoja departamentin e faturimit dhe të gjithë do të ishin kaq mirënjohës sa do të më jepnin gjithçka që doja apo duhej (brenda arsyes).

Në të vërtetë, klienti im kishte një departament faturimi të projektuar keq, sepse ata nuk e shihnin vlerën që kishte ky departament. Pra, plani im për t’u bërë jashtëzakonisht e vlefshme për ta, rezultoi një katastrofë.

Pas disa dështimeve, vendosa që të ndaloja së pretenduari se po e bëja këtë punë për para. Duhej të pranoja se po përpiqesha “të isha e vlefshme” dhe sinqerisht, kjo nuk po më sillte para.

Për të punuar në mënyrë të zgjuar, vendosa të ndjek disa rregulla:

  • Nuk do të bëj asnjë punë për të cilën nuk do të negocioj më përpara. Kjo përfshin si fushën e veprimit ashtu edhe kushtet e pagesës.
  • Nuk do të bëj asnjë punë nëse nuk do të paguhem sa duhet për kohën time, ose nëse puna do të konsiderohet si një humbje.
  • Para se të angazhohem në punë, do të sigurohem që të jetë një punë që do të përmbushë një qëllim të paracaktuar.

Pra asnjëherë nuk do të punoj në mënyrë që të ndihem me vlerë. Unë nuk e përziej egon time me të ardhurat e mia. Kur punoni për egon, do të humbisni shumë përpjekje që ju bëni. Punoni me zgjuarsi duke u siguruar që përpjekjet tuaja kanë si qëllim të drejtpërdrejtë të ardhurat.

Lexoni: 7 parashikimet e Bill Gates për të ardhmen

burimi: BusinessInsider

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0