Doni të bëheni një lider më i mirë? Zëvendësoni "faleminderit" me këto fjalë të tjera - Business Magazine Albania

Doni të bëheni një lider më i mirë? Zëvendësoni “faleminderit” me këto fjalë të tjera

Doni të bëheni një lider më i mirë? Zëvendësoni "faleminderit" me këto fjalë të tjera

Është një fakt i njohur se mirënjohja mund të jetë një mjet i fuqishëm lidershipi për të ndihmuar në transformimin e kulturës së vendit të punës dhe lidhjeve më të thella. Sipas studimit të Adam Grant dhe Francesca Gino, shprehjet e thjeshta të vlerësimit dhe lavdërimit mund të kenë një ndikim të fuqishëm në motivimin dhe frymëzimin e të tjerëve. Por, a do t’ia dalë një “faleminderit” e thjeshtë?

Në fakt, jo.

Gjetjet e studimit

Një nga eksperimentet e tyre në terren u fokusua në mbledhjen e fondeve për një universitet, veçanërisht në detyrën kritike të sigurimit të donacioneve të të diplomuarve. Nëse keni marrë ndonjëherë telefonata për të mbledhur fonde, e dini se mund të jetë brutale pasi mbledhësit e fondeve shpesh duhet të përballen me reagime të vrazhda dhe refuzime të shpeshta.

Grant dhe Gino donin të eksploronin se si një shprehje mirënjohjeje nga një drejtor vjetor dhurues mund të ndikonte në sjelljen e mbledhësve të fondeve kur mblidhnin fonde për universitetin. A mundet që një akt i thjeshtë lavdërimi të çojë mbledhësit e fondeve për të mbledhur më shumë donacione? Dhe cila është fraza magjike që njerëzit mund të duan të dëgjojnë për të shkuar më lart dhe përtej?

Studimi përfshiu 41 grumbullues fondesh në një universitet publik në Shtetet e Bashkuara. Studiuesit caktuan rastësisht mbledhësit e fondeve në dy grupe: grupin e kontrollit, i cili nuk mori asnjë vlerësim apo mirënjohje, dhe grupin e mirënjohjes, të cilin drejtori i dhënies vjetore e vizitoi personalisht për të shprehur mirënjohjen për punën e tyre të palodhur.

Katër fjalë magjike mirënjohjeje
Të dy grupet e mbledhësve të fondeve morën komente të përditshme mbi efektivitetin e tyre; ndryshimi kryesor ishte nëse ata morën apo jo një shprehje të drejtpërdrejtë mirënjohjeje nga drejtori. Ja çfarë tha saktësisht drejtori për të lavdëruar mbledhësit e fondeve:

“Unë jam shumë mirënjohës për punën tuaj të palodhur. Ne e vlerësojmë sinqerisht kontributin tuaj në universitet.”

Katër fjalët magjike që dalin menjëherë: Unë jam shumë mirënjohës. Jo thjesht një falënderim apo edhe një  “faleminderit”. Të jesh mirënjohës, shumë mirënjohës, ka shumë më tepër ndikim dhe kuptim, veçanërisht për një punë të palodhshme.

Pra, çfarë ndodhi si rezultat përfundimtar? Ndërsa grupi pa shprehje mirënjohjeje nuk tregoi asnjë ndryshim në numrin mesatar të telefonatave, ata që morën shprehjen e ngrohtë, me dy fjali të mirënjohjes nga shefi i tyre, bënë 50% më shumë telefonata në javën e ardhshme. Kjo nënvizon ndikimin pozitiv të gjesteve të thjeshta vlerësuese si “Unë jam mirënjohës” në performancën e punonjësve.

Lexo edhe:Jeni kuriozë të dini sfidat aktuale të punojësve? Na i thotë Adam Grant

Rezultati final

Grant dhe Gino arritën në përfundimin se kur njerëzit në pozicione autoriteti shprehin mirënjohje, individët kanë më shumë gjasa të kontribuojnë në punë shtesë. Në një farë kuptimi, shprehja e mirënjohjes i bën njerëzit që bëjnë punën, të ndihen më të vlerësuar.

Këtu përmendim edhe një thënie të vyer nga Maya Angelou: “Kam mësuar se njerëzit do të harrojnë atë që ke thënë, njerëzit do të harrojnë atë që ke bërë, por njerëzit nuk do të harrojnë kurrë se si i ke bërë të ndihen.” Shefat që i bëjnë punonjësit e tyre të ndihen sikur kanë rëndësi, sikur shihen dhe dëgjohen, në thelb do të performojnë në një nivel më të lartë. Është në natyrën njerëzore.

Në eksperimente të tjera që Grant dhe Gino kryen, pjesëmarrësit gjithashtu raportuan se ndjenin një ndjenjë më të madhe të vetë-efikasitetit, që do të thotë se ata perceptonin se po bënin një ndikim më të rëndësishëm në botën përreth tyre.

Si menaxher, është e rëndësishme të kaloni një moment për të falënderuar punonjësit dhe kolegët tuaj kur ata shkëlqejnë në detyrat e tyre. Thjesht duke pranuar përpjekjet e tyre duke thënë “Unë jam shumë mirënjohës” dhe duke e shprehur atë sinqerisht dhe nga zemra mund të ndihmojë shumë në rritjen e moralit dhe motivimin e tyre për të performuar edhe më mirë.

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0