33 nga 100 spitalet kryesore dërguan të dhëna private në Facebook, zbuloi një hetim nga The Markup.
Rreth një e treta e spitaleve kryesore në SHBA dyshohet se po dërgojnë të dhëna private në Facebook, zbuloi një hetim nga The Markup. Raporti u publikua së bashku me STAT, një botim për shëndetin, mjekësinë dhe shkencat e jetës.
Si funksionon?
Sipas The Markup, shumë faqe interneti spitalore – 33 nga 100 spitalet më të mira të Newsweek në Amerikë – instaluan një mjet gjurmimi nga Facebook të quajtur Meta Pixel, një mjet në pronësi të Facebook që lejon pronarët e faqeve të internetit të gjurmojnë aktivitetin e vizitorëve në faqen e tyre.
Në këtë rast, kur një pacient i mundshëm klikon një buton për të caktuar takimin e mjekut në një website spitalor, Meta Pixel dërgon të dhëna në Facebook të lidhura me adresën IP të atij personi, raportoi Markup. Kjo krijon një faturë të kërkesës për takim dhe informacione të tjera dhe i dërgon direkt në Facebook, duke i dhënë platformës së mediave sociale informacione si mjeku i një personi dhe kushtet për të cilat mund të kërkojnë ndihmë, si “ndërprerja e shtatzënisë” ose “Alzheimer”.
Meta Pixel u instalua gjithashtu brenda disa prej portaleve të pacientëve të mbrojtur me fjalëkalim të sistemeve shëndetësore, të cilat më pas dërgojnë në Facebook “emrat e ilaçeve të pacientëve, përshkrimet e reaksioneve të tyre alergjike dhe detaje rreth takimeve të tyre të ardhshme te mjeku”, sipas Markup.
Pse një spital do të donte të përdorte një mjet gjurmimi?
Facebook dhe kompania e tij mëmë Meta, u japin pronarëve të faqeve të internetit komente rreth reklamave në faqet Meta dhe mjete të tjera për të targetuar njerëzit që kanë vizituar faqen e tyre të internetit, në këmbim të site-ve që instalojnë Meta Pixel, raportoi The Markup. Meta Pixel nuk po përdoret vetëm për spitalet – sipas analizës së The Markup, ai është i pranishëm në më shumë se 30 përqind të faqeve të internetit më të njohura.
Faqja e vetë Facebook-ut që përshkruan funksionin thotë se gjithçka që gjurmohet nga Meta Pixel shfaqet në Facebook’s Ads Manager. Kjo i lejon menaxherët e faqeve dhe menaxherët e reklamave të kuptojnë se sa efektive janë reklamat e tyre, të përcaktojnë audienca të personalizuara për targetimin e reklamave dhe më shumë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.