Detyra e tij e parë si CEO i Nokia-s ishte ringjallja e kompanisë. Ja çfarë mësoi ai gjatë procesit  - Business Magazine Albania

Detyra e tij e parë si CEO i Nokia-s ishte ringjallja e kompanisë. Ja çfarë mësoi ai gjatë procesit 

Nokia

Rajeev Suri kishte qenë një veteran i Nokia-s për një kohë të gjatë përpara se të emërohej për t’u bërë CEO i kompanisë finlandeze të telekomunikacionit në vitin 2014. 

Megjithatë, kompania ku ai mori drejtimin nuk ishte më në krye të lojës. Nokia kishte humbur titullin e saj si një lojtar dominues në hapësirën e telefonave celularë dhe ishte në fillim të një kthese dramatike. 

“Kur po përpiqeshim të ringjallnim Nokia përmes ringjalljes së biznesit të infrastrukturës së saj, fitimi ynë ishte zero, të ardhurat tona po binin me 21%,” tha Suri. “Por ne kishim një ekip që e jetoi me të vërtetë atë qëllim të përbashkët suksesi për të ringjallur kompaninë dhe për ta rikthyer atë në ditët e saj të lavdisë.” 

Suri ia atribuon suksesin që pasoi “një ekipi yjesh”. 

“Ne e morëm atë fitim vjetor që kishim, nga zero në 2009 në më shumë se 2 miliardë dollarë disa vite më vonë,” tha ai. 

Lexoni: Një retrospektivë mbi rrugën e Nokia, legjendën e komunikimit mobile

Tani, Suri është pak më shumë se një vit në rolin e tij të ri si CEO i Inmarsat, një kompani britanike e komunikimeve satelitore. Ndërtimi i një “ekipi ëndrrash” ishte një nga prioritetet e tij kryesore. 

“Unë solla rreth një të tretën e ekipit nga jashtë,” tha ai. “Pjesa tjetër e ekipit kishte shumë njohuri për sektorin e hapësirës së thellë, por ne sollëm njerëz nga jashtë ku kishim nevojë për ndryshimin më të madh. Detyra këtu në këtë kompani nuk është një kthesë apo ringjallje, por ka të bëjë me gjëra të mëdha dhe të reja.” 

“Sigurohuni që ai ekip të jetë më i mirë se ju në çdo aspekt në çdo fushë, sepse kështu krijoni madhështi në një kompani,” tha Suri. 

/cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0