Destinacioni turistik i shqiptarëve mbetet Turqia - Business Magazine Albania

Destinacioni turistik i shqiptarëve mbetet Turqia


Situata politike dhe kërcënimet për terrorizëm kanë lënë indiferentë shqiptarët, që të joshur nga çmimet e ulëta kanë rritur kërkesën për të kaluar pushimet në Turqi.

Ulja e çmimeve të paketave turistike, deri edhe me 50% po tërheq shqiptarët që të zgjedhin të pushojnë në qytetet bregdetare të Turqisë. Agjencitë thonë se kërkesa për të prenotuar në restortet e tipit all dhe ultra inclusive do të shënojë kulmin e saj në periudhën pas datës 14 korrik e deri në fund të muajit gusht.

Duket se shqiptarët do të “zëvendësojnë” rusët që deri dje kanë qenë një nga tregjet më të mëdha furnizuese të Turqisë së bashku me Gjermaninë. (Konflikti mes Rusisë dhe Turqisë lindi për shkak të një patrullimi ajror të palajmëruar të një avioni ushtarak turk në zonën ruse). Por, një tjetër shkak i reduktimi të numrit të turistëve perëndimor ka të bëjë me sulmet e shpeshta të ISIS në Turqi, gjë e cila ka shkaktuar frikë dhe panik. Megjithatë ato janë përqëndruar kryesisht në Stamboll dhe nuk kanë prekur zonat bregdetare.

Drejtuesi i agjencisë Tour Albania, Xhimi Lama thotë se Turqia, është një destinacion i konsoliduar nga shqiptarët dhe kërkesa nuk pritet të ulet, ca më tepër kur ofertat që po reklamohen nga resortet turke janë tërheqëse.

Për drejtuesen e agjencisë “Sava Tours”, Turqia këtë vit shënon rritje të ndjeshme në prenotime, pasi, sipas saj, tarifat e akomodimit në resorte janë ulur mesatarisht me 20-25% në krahasim me të njëjtën periudhë të një viti më parë.

Shqiptarët në Turqi preferojnë të prenotojnë në resorte me katër e pesë yje dhe me shërbime all apo edhe ultra all inclusive. Antalia është destinacioni kryesor, duke u ndjekur nga Kemeri, Bodrumi e Alania. Koha e qëndrimit llogaritet mesatarisht nga 7 në 10 net.

“Për prenotimet e kësaj periudhe, në Kemer ka pasur oferta hotelesh që kanë zbatuar deri edhe në 70% ulje të çmimeve. Një paketë për qëndrim në hotel me pesë yje për 7 ditë është ofruar me një çmim prej 258 euro/personi, në një kohë kur vitin e kaluar, në të njëjtën periudhë, kjo shifër ishte rreh 500 euro/person”, thonë drejtuesit e agjencisë ATHS.

/Monitor.al

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0