Dështimi mund të jetë i mirë për biznesin tuaj

Dështimi mund të jetë i mirë për biznesin tuaj


 

Askujt nuk i pëlqen dështimi. Por kur liderët e biznesit diskutojnë sukseset e tyre, ata ja nisin së pari nga dështimi.

Julie Wainwright, ishte shefja ekzekutive e Pets.com, një startup interneti i cili nuk i mbijetoi fluskës teknologjike 2000 dot-com. Dështimi, thotë ajo, do t’ju mësojë thellësinë e këmbënguljes tuaj dhe mund të zbulojë se ju keni “më shumë forcë të brendshme, më shumë këmbëngulje, më shumë grint … sesa keni menduar ndonjëherë”.

Pas eksperiencës së saj me Pets.com. Wainwright nisi të krijojë një kompani të suksesshme online për veshje. “Pasi të dilni në anën tjetër të dështimit, “tha ajo,”do të kuptoni se jeni përballur me frikën tuaj më të madhe dhe ja dolët. Ana tjetër e dështimit është një eliminim i madh i frikës nga dështimi”.

Po njësoj, autorja J.K. Rowling thotë se përpara se të bëhej e suksesshme me librat Harry Potter, dështimi i saj e formësoj atë si person. “Dështimi për mua ishte çrrënjosja e të parëndësishmes,” thotë Rowling. “Unë isha e lirë, sepse frika ime më e madhe u largua, dhe unë isha akoma gjallë. Humnera e jetës sime u bë baza e fortë mbi të cilën unë rindërtova jetën time. ”

Bizneset që rezultojnë nga dështimi vlerësohen nga industria e teknologjisë. Kompanitë e dështuara dalin nga rruga ku ndodhen për të ndarë më pas historitë e tyre dhe mësimet që ata kanë mësuar.

Në X, fabrika e idesë së Google, drejtori Astro Teller shkon aq larg sa përdorë shpërblime për të inkurajuar punonjësit e tij të dështojnë. “Fabrika jonë është një vend i ç’rregullt,” thotë ai, “por në vend që të shmangim rrëmujën dhe të pretendojmë se nuk është atje, ne jemi përpjekur ta bëjmë atë forcë tonën. Ne shpenzojmë pjesën më të madhe të kohës duke thyer gjërat dhe duke u përpjekur të dëshmojmë se jemi të gabuar “.

Në një diskutim të kohëve të fundit mbi përfitimin e papritur të pranimit të dështimit, Teller shpjegoi se ai i inkurajon punonjësit që të përqafojnë dështimet, sepse dështimi ju detyron të ndryshoni perspektivën tuaj dhe “nganjëherë”, thotë ai, “ndryshimi i perspektivës është më i fuqishëm sesa të qenit i zgjuar. ”

/ShareAmerica

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0