Dështimi mund të jetë i mirë për biznesin tuaj

Dështimi mund të jetë i mirë për biznesin tuaj


 

Askujt nuk i pëlqen dështimi. Por kur liderët e biznesit diskutojnë sukseset e tyre, ata ja nisin së pari nga dështimi.

Julie Wainwright, ishte shefja ekzekutive e Pets.com, një startup interneti i cili nuk i mbijetoi fluskës teknologjike 2000 dot-com. Dështimi, thotë ajo, do t’ju mësojë thellësinë e këmbënguljes tuaj dhe mund të zbulojë se ju keni “më shumë forcë të brendshme, më shumë këmbëngulje, më shumë grint … sesa keni menduar ndonjëherë”.

Pas eksperiencës së saj me Pets.com. Wainwright nisi të krijojë një kompani të suksesshme online për veshje. “Pasi të dilni në anën tjetër të dështimit, “tha ajo,”do të kuptoni se jeni përballur me frikën tuaj më të madhe dhe ja dolët. Ana tjetër e dështimit është një eliminim i madh i frikës nga dështimi”.

Po njësoj, autorja J.K. Rowling thotë se përpara se të bëhej e suksesshme me librat Harry Potter, dështimi i saj e formësoj atë si person. “Dështimi për mua ishte çrrënjosja e të parëndësishmes,” thotë Rowling. “Unë isha e lirë, sepse frika ime më e madhe u largua, dhe unë isha akoma gjallë. Humnera e jetës sime u bë baza e fortë mbi të cilën unë rindërtova jetën time. ”

Bizneset që rezultojnë nga dështimi vlerësohen nga industria e teknologjisë. Kompanitë e dështuara dalin nga rruga ku ndodhen për të ndarë më pas historitë e tyre dhe mësimet që ata kanë mësuar.

Në X, fabrika e idesë së Google, drejtori Astro Teller shkon aq larg sa përdorë shpërblime për të inkurajuar punonjësit e tij të dështojnë. “Fabrika jonë është një vend i ç’rregullt,” thotë ai, “por në vend që të shmangim rrëmujën dhe të pretendojmë se nuk është atje, ne jemi përpjekur ta bëjmë atë forcë tonën. Ne shpenzojmë pjesën më të madhe të kohës duke thyer gjërat dhe duke u përpjekur të dëshmojmë se jemi të gabuar “.

Në një diskutim të kohëve të fundit mbi përfitimin e papritur të pranimit të dështimit, Teller shpjegoi se ai i inkurajon punonjësit që të përqafojnë dështimet, sepse dështimi ju detyron të ndryshoni perspektivën tuaj dhe “nganjëherë”, thotë ai, “ndryshimi i perspektivës është më i fuqishëm sesa të qenit i zgjuar. ”

/ShareAmerica

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0