De Quercize jep dorëheqjen nga dyqanet e luksit Cartier

De Quercize jep dorëheqjen nga dyqanet e luksit Cartier


Stanislas de Quercize, tashmë ish-CEO i Cartier jep dorëheqjen nga posti ekzekutiv për arsye personale, ka deklaruar Compagnie Financiere Richemont ditën e sotme, e cila zotëron dyqanet e luksit Cartier.

Compagnie Financiere Richemont zotëron kompanitë më të mëdhaja lider në fushën e të mirave të luksit, në kategoritë kryesore si orë, stoli dhe aksesorë të tjerë luksi. E bazuar në Zvicër, ajo e zhvillon aktivitetin e saj që nga viti 1988 dhe operon sot në mbi 30 shtete. Renditet e 374-a në rankimin e Forbes mes 2000 kompanive më të pasura në botë.

De Quercize ka mbajtur postin më të lartë në Cartier që prej vitit 2012 dhe ka qenë në rrugëtimin e Richemont-it që prej vitit 1990, duke shërbyer në pozicione të larta lidershipi për marka të ndryshme brenda kompanisë. Ai do të japë dorëheqjen gjithashtu edhe nga Komitetit i Manaxhimit të Grupit të Richemont por do të vazhdojë të qëndrojë një anëtar i grupit, duke marrë postin e Presidentit të Richemont në Francë. Dorëheqja e tij vjen pas thashethemeve se de Quercize vuan nga probleme shëndetsore.

Cyrille Vigneron, aktualisht Presidenti i LVMH në Japoni, do të jetë pasardhësi i De Quercize më 1 janar të 2016-ës. Para se të bashkohej me Grupin LVMH, Vigneron ka punuar së bashku me Richemont ndërmjet viteve 1988 dhe 2013, kryesisht me Cartier, për t’u bërë më pas Drejtori i Menaxhimit të Cartier për filialin e Japonisë, president i Richemont në Japoni dhe Drejtori i Manaxhimit për Cartier Europe.

montblanc-cartier-dyqan luksi-businessmag

Si CEO i Cartier, Vigneron do të bëhet pjesë e Komitetit të Manaxhimit të Grupit Richemont. Për këtë arsye do të shërbejë si kandidaturë për Bordin e Drejtorëve të Compagnie Financiere Richemont në shtator të 2016-ës.

“Stainlas de Quercize ka pasur një karrierë të mrekullueshme, duke punuar me Cartier, Montblanc dhe Alfred Dunhill para se të merrte pozicione ekzekutive të Van&Cleef dhe Cartier,” është shprehur në deklaratën e tij Johann Rupert, Presidenti i Richemont. “Ndjejmë shumë keqardhje që Stanislas vendosi të japë dorëheqjen, por duhet të respektojmë vendimin e tij.”

Deklarata e Richemont vjen në një kohë kur kompania shpalli raportin e saj të rezultateve të gjysmës së parë të vitit, ku shitjet janë rritur me 15% vit pas vitit deri në 5.82 miliardë euro (6.32 miliardë dollarë). Të ardhurat neto për periudhën u rritën me 22% që korrespondojnë me 1.1 miliardë euro (1.19 miliardë dollarë).

cartier-stoli-luksi-VIP-CEO-businessmag

“Një rrite e fortë në shitjet e Maisons’ kompensoi rënien e përgjithshme të kërkesës, e cila vinte më së shumti nga rajoni i Paqësorit të Azisë. Shitjet e stolive u rritën me shifra të larta; ky produkt tashmë përbën një të tretën e shitjeve të Grupit,” thotë Rupert.

 

”Ndikimi që ka patur paqëndrueshmëria e normave të këmbimit valutor, veçanërisht në forcimin e frangës zviceriane, është absorbuar në mënyrë të menjëhershmë nëpërmjet ndryshimit të çmimeve të shitjes dhe kontrollit të kostove administrative. Fitimet operacionale të periudhës u rritën me 6%. Kjo rritje dhe ndryshimet në monedhë kanë kontribuuar në një rritje të të ardhurave neto prej 22%.”

 

Duke përfshirë Cartier, Richemont zotëron 19 marka të aksesorëve të luksit, pjesa më e madhe në kategorinë e orëve dhe të stolive. Ato përfshijnë: Van Cleef & Arpels, Montblanc, Vacheron Constantin dhe Piaget.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0