Rrjetet sociale vazhdimisht pësojnë ndryshime, ndodh që herë pas here të lënë pas imazhin e dikurshëm të “influencer-ëve” që promovonin edhe marka të dyshimta. Sot, të njëjtët krijues dhe influencuer janë bërë partnerë të fuqishëm të brandeve më të mëdha në treg, duke shndërruar këtë industri në një mjet kryesor të marketingut.
Por cili është ndryshimi midis një krijuesi përmbajtjeje dhe një influencueri? Dhe më e rëndësishmja, cili prej tyre është zgjedhja më e mirë për të ndihmuar biznesin tuaj të rritet?
Lexo gjithashtu: Si një podcast i panjohur arriti të sigurojë 30,000 dollarë sponsorizime në vitin e parë?
Kush janë krijuesit e përmbajtjes?
Krijuesit e përmbajtjes janë artistë dhe tregimtarë digjitalë që prodhojnë përmbajtje unike në platforma si YouTube, TikTok, Instagram, Tëitch, Patreon dhe madje edhe blogje. Ata nuk janë thjesht argëtues, por edhe ekspertë të marketingut digjital, të aftë për të ndërtuar audienca të angazhuara përmes përmbajtjeve të personalizuara dhe strategjike.
Po influencuers?
Influencers, nga ana tjetër, janë personalitete të rrjeteve sociale që përdorin popullaritetin e tyre për të promovuar marka dhe stile jetese. Ata krijojnë përmbajtje me fokus te vetja dhe mënyra e tyre e jetesës, shpesh duke përfshirë reklama të sponsorizuara për produktet që përdorin.
Industria e influencuesve ka pësuar një revolucion të vërtetë që nga ditët e para të blogjeve të modës dhe bukurisë. Sot, një postim i një influencueti të njohur mund të gjenerojë miliona dollarë të ardhura për një markë të vetme.
Lexo gjithashtu: 7 platformat më të mira për kurse online, si të zgjidhni atë që ju përshtatet më shumë?
Si të zgjedhësh midis një krijuesi përmbajtjeje dhe një influencueri për markën tënde?
Krijuesit e përmbajtjes janë idealë për markat që kërkojnë përmbajtje cilësore dhe afatgjatë, me një qasje më kreative dhe artistike.
Influencuers janë të shkëlqyer për fushata të shpejta marketingu, duke ofruar akses në audienca të mëdha dhe të përkushtuara.
Megjithatë, suksesi në botën e marketingut digjital nuk qëndron vetëm te zgjedhja midis tyre. Strategjia më e fuqishme? Një kombinim inteligjent i të dyve për të maksimizuar angazhimin dhe ndikimin e markës suaj.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.