Concept Marketing Albania: “Bëhu egërsisht i suksesshëm”


Me projekte ambicioze për të ardhmen Endri Nasufi, Mersin Gogla dhe Krismando Bisha janë tre të rinj, të cilët me idenë e tyre Concept Marketing Albania, fituan çmimin e parë në StartUp City.

Të specializuar në marketing dhe dizajn ata kanë punuar për kompani të suksesshme. Pas kësaj përvoje vendosën të themelojnë një agjensi marketingu, Concept Marketing Albania.

Për BusinessMag.al ata tregojnë se kjo agjenci operon me fushata marketingu nëpërmjet kanaleve të ndryshme të komunikimit. Parimi i agjensisë është të ofrojë cilësi ndaj klientëve, si dhe një gamë sa më të gjerë shërbimesh në marketingun dixhital dhe atë tradicional.

Nën sloganin “Bëhu egërsisht i suksesshëm”, synojnë të ndihmojnë bizneset e vendit dhe të optimizojnë shitjet e tyre, me kosto sa më efektive.

Në konkurencë pikat e forta të kompanisë së marketingut janë:

  • Ofrimi i një gamë të gjërë dhe cilësore shërbimesh brenda një agjencie të vetme.
  • Shërbime të një cilësie ndërkombëtare me kosto më të ulët.

Për djemtë e Concept Marketing Albania, çdo gjë që ka të bëjë me marketingun, çdo linjë grafike, çdo framë i një videoje apo buton i një website, është një risi. Prandaj ata ofrojnë risi të vazhdueshme në fushën e tyre.

Familja dhe shoqëria e ngushtë kanë qenë të parët që kanë përqafuar dhe mbështetur idenë e tyre. Një nxitje të madhe morën nga Metropolitan Incubator.

Lexo: StartUp City shpall fituesit

Të pyetur rreth konkurencës në StartUp City, ata thonë: “Kaluam një eksperiencë të paharrueshme dhe shume të vlefshme për ne. Ne ishim të pranishëm në tre ditët e eventit, ku krijuam network me konkurrentët e tjerë. Idetë në Start Up City ishin të një niveli të lartë, ku do veçonim idenë e krijimit të portalit për studentët si dhe ideja për zhvillimin e punimeve artizanale me punime dore”.

Sipas tyre, eventet e startup-eve, janë një mundësi e mirë për të gjithë ata që duan të shpalosin idetë e tyre dhe që kërkojnë financim për zhvillimin e kësaj ideje. Objektiv i tyre është zgjerimi dhe avancimi i Concept Marketing Albania në Concept Marketing Ballkan.

“Think outside the box”. Vetëm duke menduar jashtë kutisë, duke sjellë risi të vogla por të vlefshme, mund të bëjmë shumë për veten dhe për këtë vend. Ky është mesazhi që tre të rinjtë e Concept Marketing Albania, Endri Nasufi, Mersin Gogla dhe Krismando Bisha kanë për të rinjtë me ide novative.

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale