Concept Marketing Albania: “Bëhu egërsisht i suksesshëm”


Me projekte ambicioze për të ardhmen Endri Nasufi, Mersin Gogla dhe Krismando Bisha janë tre të rinj, të cilët me idenë e tyre Concept Marketing Albania, fituan çmimin e parë në StartUp City.

Të specializuar në marketing dhe dizajn ata kanë punuar për kompani të suksesshme. Pas kësaj përvoje vendosën të themelojnë një agjensi marketingu, Concept Marketing Albania.

Për BusinessMag.al ata tregojnë se kjo agjenci operon me fushata marketingu nëpërmjet kanaleve të ndryshme të komunikimit. Parimi i agjensisë është të ofrojë cilësi ndaj klientëve, si dhe një gamë sa më të gjerë shërbimesh në marketingun dixhital dhe atë tradicional.

Nën sloganin “Bëhu egërsisht i suksesshëm”, synojnë të ndihmojnë bizneset e vendit dhe të optimizojnë shitjet e tyre, me kosto sa më efektive.

Në konkurencë pikat e forta të kompanisë së marketingut janë:

  • Ofrimi i një gamë të gjërë dhe cilësore shërbimesh brenda një agjencie të vetme.
  • Shërbime të një cilësie ndërkombëtare me kosto më të ulët.

Për djemtë e Concept Marketing Albania, çdo gjë që ka të bëjë me marketingun, çdo linjë grafike, çdo framë i një videoje apo buton i një website, është një risi. Prandaj ata ofrojnë risi të vazhdueshme në fushën e tyre.

Familja dhe shoqëria e ngushtë kanë qenë të parët që kanë përqafuar dhe mbështetur idenë e tyre. Një nxitje të madhe morën nga Metropolitan Incubator.

Lexo: StartUp City shpall fituesit

Të pyetur rreth konkurencës në StartUp City, ata thonë: “Kaluam një eksperiencë të paharrueshme dhe shume të vlefshme për ne. Ne ishim të pranishëm në tre ditët e eventit, ku krijuam network me konkurrentët e tjerë. Idetë në Start Up City ishin të një niveli të lartë, ku do veçonim idenë e krijimit të portalit për studentët si dhe ideja për zhvillimin e punimeve artizanale me punime dore”.

Sipas tyre, eventet e startup-eve, janë një mundësi e mirë për të gjithë ata që duan të shpalosin idetë e tyre dhe që kërkojnë financim për zhvillimin e kësaj ideje. Objektiv i tyre është zgjerimi dhe avancimi i Concept Marketing Albania në Concept Marketing Ballkan.

“Think outside the box”. Vetëm duke menduar jashtë kutisë, duke sjellë risi të vogla por të vlefshme, mund të bëjmë shumë për veten dhe për këtë vend. Ky është mesazhi që tre të rinjtë e Concept Marketing Albania, Endri Nasufi, Mersin Gogla dhe Krismando Bisha kanë për të rinjtë me ide novative.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale