Coca-Cola vjen me një shije të re unike. Çfarë mendoni se mund të jetë? - Business Magazine Albania

Coca-Cola vjen me një shije të re unike. Çfarë mendoni se mund të jetë?

Coca-Cola vjen me një shije të re unike. Çfarë mendoni se mund të jetë?

Coca-Cola ka një problem: njerëzit po kërkojnë gjithnjë e më shumë ujë, gaz dhe pije të tjera me shije dhe e trajtojnë sodën 137-vjeçare si një kënaqësi. Për të kundërshtuar trendin, Coca-Cola gjatë viteve të fundit ka eksperimentuar me shije të çuditshme me kohë të kufizuar për të bindur klientët të provojnë përsëri Coca-Cola. Por, shija e saj e fundit, Coca-Cola Spiced, është shija e parë e përhershme e saj për një kohë. Është pjesë e përpjekjes së Coke-s për t’u kujdesur për shijet që ndryshojnë së bashku me demografinë e Amerikës.

Coca-Cola njoftoi  shijen e re Spiced, duke thënë se përzien aromën tradicionale të Coca-s me aromat e mjedrës dhe erëzave. Ai do të jetë i disponueshëm si në varietetet me sheqer  ashtu edhe me zero sheqer  kur të dalë në raftet e dyqaneve në SHBA dhe Kanada në javët e ardhshme. Coca-Cola po ndjen konkurrencë nga markat më të vogla që prodhojnë shije më të shijshme dhe të frymëzuara nga frutat, si Olipop dhe Poppi, që kanë tërhequr vëmendjen e konsumatorëve.

“Rritja e shitjeve të pijeve të gazuara me shije përgjithësisht ka tejkaluar cola-n për vite me rradhë, gjë që ndihmohet nga një popullsi multikulturore në rritje,” tha Duane Stanford, redaktore dhe botuese e Beverage Digest.

Shitjet tradicionale të Coca-Cola, Coca-Cola Zero Sugar dhe Diet Coke u rritën me vetëm 1% në Amerikën e Veriut në vitin 2022, viti më i fundit për të cilin kompania ka dhënë të dhëna të plota të shitjeve. Kjo u tejkalua me 3% rritje në markat e ujit të gazuar dhe lëngjeve. Në rajone të tjera, rritja tradicionale e shitjeve të Coca-s ishte më e mirë se uji, çaji, pijet energjike dhe kafeja.

Lexo edhe:Coca-Cola rrit parashikimin e fitimit në krahasim me presionet e kostos

Një shije e re e rrallë e përhershme
Coca-Cola nuk shton shpesh shije të reja të përhershme në linjën e saj: Spiced i bashkohet vetëm disa shijeve të tjera që shet gjithmonë, duke përfshirë shijen e saj kryesore, qershinë dhe vaniljen.Pse Coca-Cola nuk dëshiron t’ju tregojë se çfarë ka në ato shije të çuditshme ?Spiced u zgjodh sepse “ka të bëjë me të qenit në trendin e kategorisë dhe të përgjegjshëm ndaj preferencave tona të konsumatorëve”, të cilët dëshirojnë shije më të guximshme dhe më të mprehta.

Studimi i Coke zbuloi se një “rritje e gatishmërisë së konsumatorit për të provuar një pije me erëza” dhe se mjedra u zgjodh më shumë se 5 milionë herë në makinat e saj të pijeve Freestyle në vitin 2022, të cilat kompania “shpesh i përdor për frymëzim” për shije të reja, tha ajo. “Konsumatorët janë në kërkim të shijeve më të guximshme dhe profileve më komplekse të shijes. Ky është një trend që filluam të shohim në ushqim, por edhe në pije dhe ne megjithëse ishte një hapësirë unike për ne për të luajtur, “tha ajo, duke shtuar se ka pasur një “dëshirë zbulimi” me njerëzit që duan të provojnë diçka të re. .

“Duket se Coca-Cola po kërkon të bashkojë këtë prirje në flamurin e saj me shpresën për t’i bërë konsumatorët e rinj të marrin në konsideratë të gjithë ekskluzivitetin,” tha ai.

Coca-Cola Spiced del në shitje më 19 shkurt si në kanaçe ashtu edhe në shishe në madhësi të ndryshme në shumicën e shitësve me pakicë kombëtare.

cnn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0