Coca-Cola rrit parashikimin e fitimit në krahasim me presionet e kostos - Business Magazine Albania

Coca-Cola rrit parashikimin e fitimit në krahasim me presionet e kostos

fitimit

Coca Cola rriti parashikimin e fitimit të plotë të vitit, duke u mbështetur në çmimet më të larta dhe kërkesën për pijet e gazuara të saj globalisht.

Aksionet e kompanisë u rritën 2.3% në 55.70 dollarë, pas një rikthimi të kërkesës për pijet e saj freskuese, për shkak të rihapjes së ambienteve publike si teatro, stadiume dhe restorante në të gjithë botën. Kjo çoi në një rritje prej 16% në të ardhurat e tremujorit të tretë.

Ndërsa kërkesa pritet të mbetet e fortë, shefi i financës John Murphy tha se Coca-Cola nuk ishte imun ndaj inflacionit të kostos në vitin 2022 ose ndikimit të biznesit të bllokimeve të reja të mundshme në disa tregje për shkak të rritjes së rasteve të COVID-19.

“Ne e shohim botën që po del nga kriza ngjashëm me një situatë tërmeti. Ju merrni më shumë pasgoditje, por pasgoditjet pasuese priren të jenë më të vogla se ato të hershme. Kështu e shohim 2022-shin,” tha Murphy.

Gjiganti i pijeve tha se do të mbështetej në më shumë shpenzime marketingu për të rritur kërkesën, si dhe çmime më të larta për të shmangur çdo “pasgoditje” të mundshme që lidhet me pandeminë.

Lexoni: Pas Coca Cola-s edhe Starbucks vendos të bojkotojë Facebook

Kompani të tjera, duke përfshirë rivalin PepsiCo dhe gjigantin e mallrave të konsumit Procter & Gamble Co kanë thënë se do të duhet të rrisin sërish çmimet për të kundërshtuar ndikimin e rritjes së kostove të mallrave.

“Shumë nga gjërat që Coke ka bërë në mënyrë operacionale, si zvogëlimi i numrit të produkteve që ka dhe fokusimi në produkte me rritje më të shpejtë, duhet të ndihmojnë të paktën në zbutjen e një farë inflacioni të kostos,” tha analisti i Edward Jones, John Boylan.

Kompania pret që fitimet e saj vjetore të rriten 15% në 17%, krahasuar me një parashikim të mëparshëm për një rritje prej 13% në 15%.

Coca-Cola fitoi 65 cent për aksion në tremujorin e tretë, duke tejkaluar vlerësimet prej 58 cent, sipas të dhënave të IBES nga Refinitiv.

/reuters

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0