Cilin personalitet ke si udhëheqës


Drejtuesit e kompanive të mëdha dhe të vogla gjithmonë kërkojnë mënyra për të komunikuar më mirë me punonjësit e tyre. Pyetja kryesore që shtrohet shpesh është: Cili është stili më i mirë i udhëheqjes për angazhimin e punonjësve. Ndërsa opinionet e drejtuesve mund të ndryshojnë, kjo shkakton një bisedë më të thellë në identifikimin e stilit tuaj të udhëheqjes për të përcaktuar se si stili juaj ndikon në komunikimin e përditshëm me kolegët.

Rick McDaniel, autor i You Got Style shkroi një libër të tërë për stilet e personalitetit dhe konkretisht sesi ato stile ndikojnë në udhëheqjen në biznes. McDaniel cilëson pesë stile që do të bëjnë një ndryshim transformues në mënyrën se si i drejtoni qeniet e tjera njerëzore dhe nxisni organizatën tuaj të ecë përpara.

5 Stilet e personalitetit

  1. Vizionarë

Drejtuesit vizionarë kanë një panoramë të qartë të, kristaltë të asaj që duan të bëjnë. Ata tregojnë se si roli i secilit përshtatet në vizionin e madh të organizatës. “Kur njerëzit punojnë për këtë lloj udhëheqësi, ata besojnë se çfarë bëjnë ato,” vëren McDaniel. Duke i përshtatur rolet individuale brenda një vizioni më të madh, ky udhëheqës vendos standardet që mbështesin vizionin. Rezultati është një angazhim më i madh për qëllimet e organizatës.

  1. Harmonizues

Drejtuesit harmonizues vlerësojnë emocionet e një personi më shumë sesa detyrat dhe qëllimet. Ky drejtues dëshiron të formojë lidhje emocionale që krijojnë një ndjenjë të fortë të përkatësisë ndaj organizatës. Stili çon në një komunikim të fortë sepse njerëzit që pëlqejnë njëri-tjetrin flasin shumë. “Ata ndajnë idetë e tyre. Janë më të hapur. I besojnë njëri-tjetrit dhe kjo rezulton në një risi më të madhe”, thotë McDaniel.

Lexo: Çfarë tregon posta juaj elektronike në lidhje me personalitetin tuaj

  1. Prodhues

Drejtuesit prodhues përqëndrohen në marrjen e rezultateve. Ky drejtues vendos standarde të larta për performancën dhe pret që punonjësit e tij t’i modelojnë ato. Ky lloj lideri modelon standarde dhe është i përqëndruar në bërjen e gjërave më shpejt dhe më mirë. Por ka një dobësi, shpjegon McDaniel: “Udhëheqësi prodhues mund të dijë atë që dëshiron, por jo ta komunikojë atë qartë. Ai pret që njerëzit të dinë se çfarë të bëjnë. Kjo mund të bëjë që punonjësit të hamendësojnë atë që dëshiron lideri dhe të pyesin nëse lideri u beson që të bëjnë punën e tyre”.

  1. Bashkëpunëtor

Bashkëpunëtorët-udhëheqës krijojnë konsensus përmes pjesëmarrjes. Udhëheqësi bashkëpunues ndërton një sasi të madhe besimi dhe angazhimi. McDaniel shpjegon: “Duke i lënë punonjësit të kenë të dhëna të drejtpërdrejta në vendime që ndikojnë në atë se si ata bëjnë punën e tyre, bashkëpunëtori rrit besimin e tyre. Dhe duke dëgjuar shqetësimet e punonjësve, ky lloj udhëheqësi mëson se çfarë është e nevojshme për moralin që ai të mbetet i fortë”.

  1. Trajner

Udhëheqësit e trajnimit përqëndrohen tek njerëzit në zhvillim. Drejtuesit me këtë stil, herë pas here mund të funksionojnë më shumë si një këshilltar që dëgjon shqetësimet dhe më pas udhëzon anëtarët e ekipit drejt një shtegu më të mirë në të ardhmen. Drejtuesit e trajnimit ndihmojnë anëtarët e ekipit të identifikojnë pikat e forta dhe të dobëta të tyre. Ata tregojnë se si t’i përdorin ato për suksesin e tyre personal dhe profesional dhe inkurajojnë zhvillimin e qëllimeve afatgjata dhe një plan për arritjen e tyre. Dhe gjatë rrugës, ata japin shumë informacion dhe reagime. “Nuk ka asnjë stil të vetëm drejtimi që qëndron mbi pjesën tjetër, por të kesh një kuptim të fortë të stileve të ndryshme do t’ju ndihmojë të rregulloni tuajin për të komunikuar më mirë me punonjësit tuaj,” shpjegon McDaniel.

Të dish se si zakonisht komunikoni me punonjësit tuaj do t’ju ofrojë hapësirë ​​për të ndryshuar atë stil kur është e nevojshme për të trajtuar një situatë. Nga ana tjetër, një udhëheqës efektiv do të zgjedhë stilin e duhur të udhëheqjes bazuar tek rrethanat.

Inc

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale