Cili është produkti më i mirë i të gjitha kohërave i IKEA-s? - Business Magazine Albania

Cili është produkti më i mirë i të gjitha kohërave i IKEA-s?


Mobiljet e Ikea-s janë një element kryesor në shtëpitë në mbarë botën, por ka një produkt që qëndron mbi pjesën tjetër, sipas kreut të dizajnit të kompanisë.

Marcus Engman, i cili ka punuar në kompani që nga viti 1983, që kur ishte 16 vjeç zbuloi produktin e tij të preferuar dhe më të mirë në një intervistë me Business Insider. Produkti quhet Klippan loveseat dhe është një divan mjaft i rehatshëm.
IKEAEngman ka një lidhje të veçantë me produktin që babai i tij ka projektuar për Ikea në fund të viteve 1970.

“Më kujtohet kur e solli në shtëpi për testim dhe më pyeti mua dhe motrën time se çfarë mendonim për të”, tha Engman për Business Insider. “Kam shumë kujtime të mira me atë divan dhe jam i kënaqur që ajo ka mbijetuar kaq shumë kohë.”

Kreu suedez i dizajnit gjithashtu vlerëson thjeshtësinë dhe kapacitetin e Klippan për përshtatje. Është një divan dy vendësh standard që përshtatet në shumicën e apartamenteve dhe mund të vishet me mbulesa të ndryshme për të ndryshuar estetikën nëse dëshirohet.

Lexo: Kompania suedeze IKEA do të investojë në Serbi

“Ju mund të ndryshoni ngjyrën e saj dhe ta përdorni për një kohë të gjatë,” tha Engman.

Engman shtoi se ajo është e përballueshme për pronarët e rinj të apartamenteve sepse çmimi i saj varion nga 249 $ në 299 $.

Burimi: fortune.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0