Cilët janë sipërmarrësit që kanë vendosur t’i bashkohen politikës? - Business Magazine Albania

Cilët janë sipërmarrësit që kanë vendosur t’i bashkohen politikës?


Cilët janë sipërmarrësit që kanë vendosur t’i bashkohen politikës, duke u renditur në listën e deputetëve në zgjedhjet parlamentare të 25 qershorit dhe arsyet që i nxitën të bëjnë këtë kthesë të madhe në karrierën e tyre?

Cilat janë risitë që ata do të sjellin dhe a kanë frikë se do të zhgënjehen nga politika?

sipërmarrësitKanë kapur majat e biznesit, pa u ndihmuar aspak nga politika. Kanë mësuar të mbijetojnë e të rriten mes vështirësive dhe të përdorin nuhatjen atje ku u mungonin njohuritë apo informacioni dhe të jenë të parët që vrapojnë për të kapur risitë. Kjo i ka bërë më të fortë, të orientuar nga prakticiteti, shmangia e burokracive, zgjidhja e problemeve dhe më rezistentë ndaj të papriturave dhe rreziqeve, teksa në duart e tyre kanë qarkulluar me miliona.

Këtë përvojë, disa sipërmarrës duan ta sjellin edhe në politikë, duke tentuar të ndryshojnë mentalitetin se si politikanët kanë vepruar në 25 vitet e fundit, për ta sjellë politikën më afër realitetit dhe biznesit.
Vullnet Sinaj, ideatori i rrjetit të supermarketeve Big Market; Ilir Ndraxhi, aksioner i kompanisë së plehrave kimike I.A.M janë në listën e deputetëve të Partisë Socialiste.

Në listën e Partisë Demokratike, këtë vit, si hyrje të reja janë Agron Shehaj, administratori i kompanisë call center Intercom Data Service; Flamur Hoxha, sipërmarrës në industrinë tekstile. Agron Duka, sipërmarrës prej vitesh dhe Fuad Haxhiymeri, sipërmarrës në kompaninë e përpunimit të miellit Bloja dhe aksioner në Bankën Credins janë në listën e Partisë Demokratike, në kuadrin e aleancës me Partinë Agrare Ambientaliste.

Sipërmarrësit shprehen me idealizëm për kontributin që ata do të kenë në jetën politike të vendit dhe janë të bindur se nuk do të zhgënjehen, edhe pse mënyra si ka funksionuar politika në këto 25 vjet ka treguar se ka pak vend për idealistë. Përkundrazi, ata shpresojnë se do të arrijnë ta përmbysin këtë mentalitet dhe të sjellin në Kuvend një filozofi ndryshe nga ajo që kemi parë deri më tani.

“Biznesmenët e suksesshëm janë njerëz me ide. Po kështu, ata kanë ide për zhvillimin ekonomik të vendit, për ndryshimin e situatës, për të luftuar burokracinë e korrupsionin”, thotë Vullnet Sinaj.
“Biznesi flet me fakte dhe shifra; jo me fjalë dhe slogane. Politika vepron me fasadën, biznesi me punën e kryer dhe faktin e thjeshtë”, pohon Agron Shehaj.

Agron Duka, i cili ka edhe më parë përvojë në institucionet shtetërore, tregon se “kur kam qenë ministër, me formim biznesmeni, jam përpjekur që në qeveri e Parlament të punoj për të harmonizuar platformën qeveritare dhe interesat e biznesit, për të mirën e zhvillimit të ekonomisë kombëtare. Këtë qasje pritet të kenë sipërmarrësit e suksesshëm në politikë”.

PARTIA SOCIALISTE

1. Vullnet Sinaj: Politika duhet të mësojë prakticizmin nga biznesi.

Shqipëria ka nevojë sot për ide racionale për rritjen e ekonomisë dhe zhvillimit.

2. Ilir Ndraxhi: Në politikë, për të kontribuar për sektorin e bujqësisë.

Vendimmarrja në këtë drejtim ka qenë shumë larg realitetit në të cilin zhvillimet në bujqësi kanë kaluar gjithë këto vite.

3. Keti Bazhdari: Në politikë, por jo deputetë.

Biznesmenët me qëllim të pastra i bëjnë mirë politikës.

PARTIA DEMOKRATIKE

1. Agron Shehaj: Rregulla të qarta loje, sundim i ligjit dhe jo i pushtetarit.

Dua të futem si biznesmen (i suksesshëm) dhe të veproj në politikë pa u bërë, domosdoshmërisht, politikan.

2. Flamur Hoxha: Shqipëria ka njerëz që e duan më shumë sesa e urrejnë.

Që të gjithë ne presim që gjërat t’i rregullojnë njerëz që vijnë nga qielli dhe vetëm ankohemi.

3. Agron Duka: Njerëzit e ardhur nga biznesi janë një vlerë e shtuar për politikën.

Ata ndoshta do të shërbejnë për të depolitizuar debatin, për ta përqendruar atë te politikat reale dhe programet zhvillimore dhe jo te betejat boshe që zhvillohen në Parlament apo nëpër debatet televizive.

4. Fuad Haxhiymeri: Përvoja ime 27-vjeçare në biznes i vlen politikës.

Politika shpesh është treguar egoiste dhe jo e vëmendshme me atë pjesë vitale të ekonomisë, bizneset, që sigurojnë punësim dhe të ardhura edhe për pjesën tjetër të popullatës.

burimi: monitor

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0