Cilat kanë qenë fjalët më të kërkuara në Google, pas fitores së Trump? - Business Magazine Albania

Cilat kanë qenë fjalët më të kërkuara në Google, pas fitores së Trump?


Disa amerikanë të traumatizuar nga zgjedhja e Donald Trump si Presidenti i 45-të i Shteteve të Bashkuara kanë gjetur ngushëllim në motorin e kërkimit Google duke kërkuar fundin e botës.

cilat-kane-qene-fjalet-te-kerkuara-ne-google-pas-fitores-se-trump-business-mag

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Google Trends tregoi se kërkimet online u rritën ndjeshëm, pak pas shpalljes së Kreut të ri të Shtëpisë së Bardhë. Amerikanët po kërkonin online një vend për të emigruar por të shumta ishin kërkimet “fundi i botës”.

Web-faqja Qeveritare e Kanadasë ishte offline në orët e para të mëngjesit me orën tonë lokale. Ata që përpiqeshin të qaseshin në faqen e Shtetësisë dhe Emigracionit në Kanada raportuan vonesa të shumta në hapjen e faqeve.

Kërkimi i fundit të botës në Google tregon sesa të shqetësuar janë Amerikanët për mënyrën sesi Trump do t’i trajtojë marrëdhëniet delikate me Rusinë, Korenë e Veriut dhe Lindjen e Mesme.

Burimi: pcworld.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0