Identifikimi i një kanali që do t’i përshtatet më shumë audiencës suaj të targetuar duhet të bazohet në kërkime dhe në fitime. Pasi të jetë identifikuar kanali ose një kombinim i kanaleve, ju do të jeni në gjendje të përshtatni strategjinë tuaj të marketingut të përmbajtjes në përputhje me rrethanat. Kanalet më të përdorura për marketing të përmbajtjes (content marketing) janë si më poshtë:
Blogjet
Një blog është një nga mjetet më të fuqishme të marketingut të përmbajtjes. Duke përdorur mjete të avancuara SEO, marketerët e përmbajtjes vendosin fjalët kyçe, temat, tendencat dhe perspektivat. Bazuar në këtë punë paraprake, janë shkruar blogje që janë të veshur me ekspertizë të industrisë që gjithashtu i përgjigjet pyetjeve së klientit.
Klientët e mundshëm i ndjekin rregullisht këto blogje dhe përfundojnë duke klikuar linqet e brendshme dhe thirrjet për veprim. Kur vjen koha, dhe pas më shumë prespektivave, ata ndërmarrin veprime, duke rritur kështu shitjet dhe të ardhurat.
Për të monitoruar se si funksionon blogu i publikuar, përdoren mjete si Google Analytics. Nëse marketeri i përmbajtjes zbulon se shumë lexues po largohen nga faqja, atëherë blogjet pas këtij pasqyrimi kanë një thirrje më të fortë për veprim.
Lexoni: Çfarë është “Content Marketing”?
Librat elektronikë (e-books)
Librat elektronikë u ofrojnë lexuesve përmbajtje të thelluar dhe kërkime bindëse. Këto zakonisht janë të mbyllura në strukturë, prandaj kërkojnë emrin dhe adresën e klientit të mundshëm për të hyrë në të. Përfitimi i librave elektronikë është se i çon klientët më tej përgjatë rrugëtimit të tyre të blerjes, duke siguruar gjithashtu gjenerim më efektiv të klientëve dhe menaxhim të drejtimit. Që këto burime të renditen më mirë në rezultatet e motorit të kërkimit, ato duhet të shoqërohen me blogje mbështetëse.
Infografikat dhe Dizajni Vizual
Në një botë ku gjithçka është bërë më e digjitalizuar, përmbajtja vizuale rezulton të jetë më efektive se vetëm teksti. Arsyeja kryesore pas kësaj është se lexuesit e kanë më të lehtë të vizualizojnë dhe përpunojnë të dhëna komplekse që janë të rëndësishme për përmbushjen e procesit të shitjes.
Të tillë infografikë dhe dizajn vizual të krijuar mund të ndahen në mediat sociale, të vendosura në blogje, të përdoren në faqet e internetit. Ilustrimet, dizajnet grafike dhe fotografitë e bëjnë përmbajtjen më interesante dhe tërheqëse.
Videot
Videot janë ato përmbajtje vizuale që janë një përzierje tingulli dhe pamjesh, duke e bërë atë një medium shumë interesant për të qenë pjesë e marketingut të përmbajtjes. Një përzierje e tillë do të tërheqë vëmendjen njerëzore, duke siguruar kështu një angazhim më të madh të klientëve potencialë me përmbajtjen.
Videot janë një kanal i marketingut të përmbajtjes
Pavarësisht nëse është një video realiste ose një video e bazuar në animacion, videot lidhen me klientët në një mënyrë emocionale dhe të drejtuar nga personaliteti. Videot kanë përqindje më të lartë të kthimit nga investimi, me ato që gjithashtu renditen më lart në rezultatet e motorëve të kërkimit.
Kjo renditje më e lartë çon në drejtimin e trafikut organik, ndërtimin e vetëdijes për markën dhe forcimin e pozicionimit të markës së biznesit tuaj. Gjithashtu çon në rritjen e besnikërisë së klientit, e cila çon në rritjen e shitjeve neto të biznesit tuaj.
Studimet e rastit (Case Studies)
Qëllimi i Case Studies është të japë prova të mëtejshme të cilësisë së shërbimit, së bashku me dhënien e një pamje paraprake se si do të jetë puna me markën tuaj.
Website
Faqja juaj e internetit është një nga kanalet më të rëndësishme dhe më reflektuese të marketingut të përmbajtjes. Ai pasqyron qëllimet dhe objektivat e biznesit tuaj, duke vendosur gjithashtu trotuarin për inkurajimin e klientëve që kthehen dhe përmirësimin e mbajtjes së klientëve. Faqja juaj e internetit do të përmbajë detajet e gjithçkaje që keni për të ofruar. Bazuar në informacionin e dhënë nga ju, klientët tuaj do të jenë në gjendje të marrin vendimin e tyre për blerjen.
Çelësi për të pasur konvertime më të larta përmes faqes suaj të internetit është të zbarkoni klientët tuaj të mundshëm në faqe specifike që lidhen me interesat e tyre, në vend që t’i vendosni në faqen tuaj kryesore. Përfitimi i ndjekjes së kësaj praktike është se këto faqe specifike do të kenë informacion të synuar për veprime të mëtejshme. Për më tepër, faqe të tilla indeksohen më mirë, duke i lejuar përdoruesit t’i gjejnë ato lehtësisht.
Newsletters dhe emailet
Marketingu me email është një nga kanalet më të përdorura të marketingut të përmbajtjes pasi lehtëson komunikimin e drejtpërdrejtë midis klientit dhe markës tuaj. Fushata e marketingut me email ka gjithashtu një template të marketingut me email, i projektuar për të tërhequr klientët dhe për të pasqyruar markën tuaj. Përdorimi i më shumë elementeve vizuale dhe personalizimit në marketingun me email ka çuar në kthime më të larta nga investimi dhe në këtë mënyrë në rritje të llogarive të arkëtueshme. Një fushatë e marketingut me email bëhet në mënyrën më të mirë kur është një kombinim i balancuar i përmbajtjes së shkruar dhe vizuale me cilësi të lartë.
Mediat sociale
Mediat sociale si Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest janë bërë kanali më i përdorur i marketingut të përmbajtjes. Marketingu i mediave sociale është në modë, veçanërisht me popullaritetin e tij në rritje ndaj të gjitha demografive të popullsisë.
Lexoni: Çfarë është Social Media Marketing?
Mediat sociale janë një kanal i marketingut të përmbajtjes
Sidoqoftë, në vend që të jeni të pranishëm në të gjitha platformat e mediave sociale dhe të dështoni, është e rëndësishme të kuptoni se ku po shkon audienca juaj e mundshme për informacion. Bazuar në këtë, marketerët e përmbajtjes duhet të zgjedhin 2 deri në 3 platforma për të ndërtuar prezencën e biznesit të tyre.
Për të promovuar një angazhim më të lartë nga klientët tuaj të mundshëm, përmbajtja duhet të gjenerohet nga përdoruesi në raste të caktuara dhe të jetë miqësore për përdoruesit në çdo kohë. Marketingu me influencues mund të përdoret gjithashtu nëse klientët tuaj të mundshëm nuk reagojnë pozitivisht ndaj reklamave.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.