UM Worldwide lançon “Full Color Media”, duke shënuar fillimin e një epokë të re në planifikimin e mediave - Business Magazine Albania

UM Worldwide lançon “Full Color Media”, duke shënuar fillimin e një epokë të re në planifikimin e mediave

UM Worldwide lançon “Full Color Media”, duke shënuar fillimin e një epokë të re në planifikimin e mediave

UM Worldwide (partnere e McCann Group), një rrjet global agjencish mediatike i IPG Mediabrands, lançoi qasjen e saj të re dhe inovative për komunikimin e markave, të titulluar “Full Color Media”. Kjo metodologji u krijua për t’u përgjigjur sfidave të kohëve moderne, duke i mundësuar markave të dalin në pah në një epokë të dominuar nga reklamat e krijuara nëpërmjet algoritmeve dhe ndikimit në rritje të inteligjencës artificiale (AI).

“Full Color Media” u zhvillua bazuar në kërkime të thelluara të realizuara në partneritet me akademikë nga Universiteti i Oxfordit. Me analizë të të dhënave nga më shumë se 10,000 marka gjatë një periudhe prej tre vjetësh, kërkimet treguan se modelet tradicionale të komunikimit dhe planifikimit të mediave po largohen gjithnjë e më shumë nga nevojat reale të konsumatorëve dhe markave. Kjo tregoi një nevojë të qartë për një qasje të re që shkon përtej modeleve tradicionale të “funnel”-it, duke shfrytëzuar mundësitë e mëdha teknologjike që kemi në dispozicion sot. Qëllimi i kësaj nisme është të parandalojë njëtrajtësinë e markave duke implementuar një qasje të re që mundëson lidhje cilësore me audiencën, duke theksuar dinamikat dhe specifikën e çdo marke.

Lexo edhe:AI është “kolegu” i së ardhmes — 3 mënyra si punëdhënësit mund të përgatiten për këtë gjë

“Full Color Media” vendos krijimtarinë njerëzore në qendër të punës sonë, duke shfrytëzuar modelin “Brand Patterns” të UM për rritjen e markës, që mundëson një kuptim më të thellë të kompleksitetit të saj dhe ofron një kornizë për zgjidhje strategjike, guximtare dhe unike komunikimi që sjellin rritje afatgjatë.

Për ne, kjo përfaqëson një revolucion në mënyrën se si i qasemi mediave dhe zhvillimit të markave,” thotë Branislava Cagronov, Drejtore Rajonale e UM SEE. “Me ndihmën e ‘Full Color Media’, ne do t’u mundësojmë markave të lejojnë të gjithë ngjyrat e tyre të shndrisin dhe të shfrytëzojnë karakteristikat kyçe që i bëjnë ato unike. Ne do të theksojmë të gjitha mundësitë e secilës markë dhe do të përdorim një qasje të personalizuar për të krijuar fushata që mbështeten në analiza të thelluara, por njëkohësisht janë plot frymëzim dhe kreativitet.”

Me këtë nismë, UM Worldwide po bën thirrje për markat, partnerët dhe industrinë si një e tërë të bashkohen në këtë lëvizje dhe “Të qëndrojnë kundër uniformitetit”, duke dalë nga hijet e njëtrajtësisë dhe duke u dalluar në një botë dinamike dhe të avancuar teknologjikisht.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0