UM Worldwide (partnere e McCann Group), një rrjet global agjencish mediatike i IPG Mediabrands, lançoi qasjen e saj të re dhe inovative për komunikimin e markave, të titulluar “Full Color Media”. Kjo metodologji u krijua për t’u përgjigjur sfidave të kohëve moderne, duke i mundësuar markave të dalin në pah në një epokë të dominuar nga reklamat e krijuara nëpërmjet algoritmeve dhe ndikimit në rritje të inteligjencës artificiale (AI).
“Full Color Media” u zhvillua bazuar në kërkime të thelluara të realizuara në partneritet me akademikë nga Universiteti i Oxfordit. Me analizë të të dhënave nga më shumë se 10,000 marka gjatë një periudhe prej tre vjetësh, kërkimet treguan se modelet tradicionale të komunikimit dhe planifikimit të mediave po largohen gjithnjë e më shumë nga nevojat reale të konsumatorëve dhe markave. Kjo tregoi një nevojë të qartë për një qasje të re që shkon përtej modeleve tradicionale të “funnel”-it, duke shfrytëzuar mundësitë e mëdha teknologjike që kemi në dispozicion sot. Qëllimi i kësaj nisme është të parandalojë njëtrajtësinë e markave duke implementuar një qasje të re që mundëson lidhje cilësore me audiencën, duke theksuar dinamikat dhe specifikën e çdo marke.
Lexo edhe:AI është “kolegu” i së ardhmes — 3 mënyra si punëdhënësit mund të përgatiten për këtë gjë
“Full Color Media” vendos krijimtarinë njerëzore në qendër të punës sonë, duke shfrytëzuar modelin “Brand Patterns” të UM për rritjen e markës, që mundëson një kuptim më të thellë të kompleksitetit të saj dhe ofron një kornizë për zgjidhje strategjike, guximtare dhe unike komunikimi që sjellin rritje afatgjatë.
“Për ne, kjo përfaqëson një revolucion në mënyrën se si i qasemi mediave dhe zhvillimit të markave,” thotë Branislava Cagronov, Drejtore Rajonale e UM SEE. “Me ndihmën e ‘Full Color Media’, ne do t’u mundësojmë markave të lejojnë të gjithë ngjyrat e tyre të shndrisin dhe të shfrytëzojnë karakteristikat kyçe që i bëjnë ato unike. Ne do të theksojmë të gjitha mundësitë e secilës markë dhe do të përdorim një qasje të personalizuar për të krijuar fushata që mbështeten në analiza të thelluara, por njëkohësisht janë plot frymëzim dhe kreativitet.”
Me këtë nismë, UM Worldwide po bën thirrje për markat, partnerët dhe industrinë si një e tërë të bashkohen në këtë lëvizje dhe “Të qëndrojnë kundër uniformitetit”, duke dalë nga hijet e njëtrajtësisë dhe duke u dalluar në një botë dinamike dhe të avancuar teknologjikisht.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.