Çfarë roli luan mendësia në suksesin tuaj si sipërmarrës? - Business Magazine Albania

Çfarë roli luan mendësia në suksesin tuaj si sipërmarrës?

Çfarë roli luan mendësia në suksesin tuaj si sipërmarrës?

Kur merrni parasysh faktorët e ndryshëm që kontribuojnë në suksesin tuaj si sipërmarrës, mendësia mund të mos jetë gjëja e parë që ju vjen në mendje. Mendësia mund të mos duket e rëndësishme ndërsa kaloni nga detyra në detyrë, por ka një ndikim të rëndësishëm në mënyrën se si e drejtoni biznesin tuaj. Sipërmarrësit e suksesshëm kanë një mendësi të ndryshëm nga të gjithë të tjerët dhe kjo ndikon në mënyrën se si ata drejtojnë bizneset e tyre.

Le të shohim shtatë mendësi që duhet të përqafoni si sipërmarrës dhe pse secili prej tyre ka rëndësi.

1. Rikonstrukto dështimin
Shumë njerëz besojnë se dështimi është e kundërta e suksesit, por dështimi është në fakt një hap i domosdoshëm drejt suksesit. Dështimi është pjesë e rrugëtimit për çdo sipërmarrës – Walt Disney, Steve Jobs dhe Arianna Huffington përjetuan të gjithë pengesa të rëndësishme. Ajo që ka rëndësi është se si reagoni ndaj dështimit dhe e ktheni atë në diçka pozitive. Shikoni çdo pengesë si një mundësi për të mësuar diçka të re dhe për të praktikuar elasticitetin. Dështimi është shpesh katalizator për inovacionin – hulumtimet tregojnë se kompanitë që inkurajojnë marrjen e rrezikut dhe provojnë ide të reja performojnë më mirë në treg.

2. Synime të larta
Sipërmarrësit e suksesshëm kanë synime të mëdha, ambicioze për bizneset e tyre. Mënyra më e mirë për të arritur më shumë është të vendosni qëllime më të larta dhe ta shtyni veten përtej asaj që besoni se është e mundur. Shumica e njerëzve futen në sipërmarrje sepse janë natyrshëm mendimtarë të mëdhenj. Megjithatë, është e lehtë të humbasësh këtë mentalitet kur je i fokusuar në operacionet e përditshme të biznesit tënd. Në një farë mase, kjo është normale – punonjësit tuaj duhet të paguhen dhe ka lista ditore të detyrave që duhet të plotësohen. Por nëse nuk jeni të kujdesshëm, mund të humbisni vizionin tuaj më të madh për biznesin tuaj. Të menduarit e madh ju ndihmon të dilni nga kjo mendësi dhe të shihni mundësi që mund t’i kishit humbur përndryshe.

3. Merrni rreziqe të llogaritura
Është e pamundur të nisësh një biznes apo të lançosh një produkt pa ndonjë shkallë rreziku, kështu që çdo sipërmarrës duhet të jetë i mirë në marrjen e rreziqeve të llogaritura. Kur ndërmerrni një rrezik të llogaritur, ju pranoni një probabilitet të caktuar dështimi, sepse ai potencialisht mund ta çojë biznesin tuaj përpara. Është një vendim i informuar i bazuar në të dhënat e tregut, jo një zgjedhje e rastësishme e bazuar në ndjenja. Çelësi është të mësosh kur ia vlen të marrësh një rrezik dhe kur jo. Filloni të zhvilloni një kornizë vendimmarrëse për t’ju ndihmuar të parashtroni faktet, të vlerësoni opsionet tuaja, të merrni një vendim dhe të angazhoheni për ta parë atë.

Lexo edhe: James Clear shpjegon si “rregulli i dy minutave” mund të ndihmojë në ndërtimin afatgjatë të zakoneve

4. Vazhdoni të mësoni
Sipërmarrësit më të suksesshëm njihen për përqafimin e të mësuarit të vazhdueshëm. Për shembull, Bill Gates është i njohur për të qenë një lexues i pangopur dhe rregullisht ndan mendime për librat e tij të preferuar. Kur shkon me pushime, shpenzon rreth tre orë në ditë duke lexuar dhe duke mbajtur shënime teksa lexon. Mësimi i vazhdueshëm mund të marrë forma të ndryshme, të tilla si leximi, ndjekja e ngjarjeve të industrisë ose marrja e kurseve. Zgjerimi i njohurive tuaja dhe përmirësimi i aftësive tuaja ju jep një avantazh ndaj konkurrentëve tuaj.

5. Përqafoni një mentalitet rritjeje
Termi mentalitet i rritjes i referohet besimit të një individi se aftësitë dhe aftësitë e tyre mund të përmirësohen me përpjekje. Në krahasim, individët me një mentalitet fiks besojnë se personaliteti dhe aftësitë e tyre janë tipare fikse që nuk ndryshojnë në të vërtetë. Një mentalitet i rritjes ju jep elasticitetin për t’u përshtatur dhe për të kaluar nëpër situata sfiduese. Kjo ju lejon të mësoni nga gabimet dhe të gjeni burimet e nevojshme për të rritur biznesin tuaj. Nëse doni të lançoni një produkt të ri, një mentalitet i rritjes ju lejon të provoni dhe përsërisni idenë tuaj. Në vend që të shikoni reagimet negative ose shitjet e ngadalta si një shenjë që duhet të hiqni dorë, mund ta përdorni këtë reagim për të përmirësuar ofertën e produktit tuaj.

6. Përqendrohuni në ofrimin e vlerës
Sipërmarrësit e suksesshëm fokusohen në ofrimin e vlerës në vend që të fitojnë më shumë para. Kjo mund të jetë një ndryshim sfidues i mentalitetit për të bërë, sepse ne të gjithë kemi nevojë për para për të paguar faturat tona dhe për të blerë gjërat që duam. Por kur fokusoheni në fitimin e parave si qëllimin tuaj përfundimtar, është e lehtë të bëheni dritëshkurtër dhe të merrni çdo vendim bazuar në maksimizimin e fitimeve tuaja tani. Nëse klientët tuaj nuk marrin vlerë nga produktet ose shërbimet tuaja, ju nuk mund të ndërtoni një biznes të qëndrueshëm afatgjatë.

7. Shkathtësi
Kur filloni një biznes, koha dhe paratë janë pothuajse gjithmonë në mungesë dhe do të shfaqen probleme të papritura. Duhet të mësoni të jeni të shkathët dhe të gjeni zgjidhje kreative për problemet. Të jesh i shkathët do të thotë gjithashtu të jesh fleksibël dhe i gatshëm për t’u përshtatur me një mjedis që ndryshon vazhdimisht. Për shembull, sipërmarrësit më të shkathët ishin në gjendje të rrotulloheshin gjatë Covid-19, të rregullonin strategjinë e tyre të biznesit dhe të identifikonin mundësi të reja. Shumica e njerëzve ia atribuojnë suksesin sipërmarrës gjërave si planifikimi, idetë inovative dhe përshtatja e produktit me tregun. Ndërsa këto gjëra janë sigurisht të rëndësishme, është e lehtë të neglizhohet rëndësia e mentalitetit kur filloni ose rritni një biznes.

Mendësia juaj ka rëndësi sepse formon vendimet dhe veprimet tuaja. Duke përqafuar shtatë ndryshimet e mentalitetit të përshkruara në këtë artikull, ju do ta vendosni biznesin tuaj për sukses edhe më të madh.

entrepreneur

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0