Çfarë qëndron pas tapave të reja të bashkangjitura të shisheve? - Business Magazine Albania

Çfarë qëndron pas tapave të reja të bashkangjitura të shisheve?

Shishet plastike në Evropë kanë ndryshuar si rezultat i rregullave të reja të BE-së. Pse ka ndodhur ky ndryshim?

Dizajni i ri është mjaft i drejtpërdrejtë. Në vend të tapave që jemi mësuar me atë “vidën” e shkëputur plotësisht, ka shirita shtesë plastike që lidhin kapakun me shishen. Coca-Cola ka qenë një nga të parat që ka përqafuar ndryshimin, pasi e kanë përhapur dizajnin në të gjithë Evropën vitin e fundit apo më shumë.

“Ky ndryshim i vogël ka potencialin të ketë një ndikim të madh, duke siguruar që konsumatorët të riciklojnë shishet tona dhe asnjë kapak të mos mbetet pas,” tha menaxherja e Coca-Cola Ireland Agnese Filippi përpara prezantimit. Por, çfarë mendojnë njerëzit për dizajnin e ri.

Coca-Cola dhe kompanitë e tjera të mëdha të pijeve nuk ishin gjithmonë aq të hapura për të ndryshuar dizajnin e shisheve të tyre. Kur rregullat që kërkojnë ndryshimin u shpallën për herë të parë nga BE-ja në 2018, ata u kundërpërgjigjën duke pretenduar se kjo do të çonte në një rritje të plastikës dhe do t’u vinte një kosto prodhuesve.

Tani që po shpërndahet në të gjithë kontinentin, disa konsumatorë janë gjithashtu të mërzitur me dizajnin e ri. Ata janë ankuar në rrjetet sociale se tapa e re jua bën më të vështirë të pinë ujë.

Pse kapaku është ngjitur në shishen plastike?

Është e detyrueshme për të gjitha shtetet e BE-së që të heqin gradualisht kapakët e lirshëm për shishet e pijeve plastike deri në tre litra. Është pjesë e një direktive të BE-së të shpallur në vitin 2018 që synon të reduktojë mbetjet plastike për një përdorim. Kapakët e lirshëm janë ndaluar si pjesë e një plani më të madh për të trajtuar mbetjet plastike në Evropë. Blloku thotë se ato janë një nga produktet plastike njëpërdorimshe më të hasura në plazhe.

Për momentin, sasi të mëdha po kalojnë të pa ricikluara dhe përfundojnë në oqeane. Studiuesit vlerësojnë se prodhimi dhe djegia e plastikës shkaktoi më shumë se 850 milion ton gazra serë në atmosferë në vitin 2019. Kapakët e rinj plastikë janë vetëm një nga një seri masash që po ndiqen nga BE.

Lexo edhe: Australia planifikon ndalimin e mediave sociale për moshat nën 16 vjeç!

Paketimi për fruta dhe perime të freskëta, ushqimin e shpejtë në restorante do të ndalohen së shpejti sipas legjislacionit të rënë dakord në marsShpresa është që duke i ngjitur kapakun, njerëzit kanë më pak gjasa t’i hedhin ato, pasi për ta bërë këtë, do t’u duhet të hedhin të gjithë shishen së bashku me të.

Shtetet anëtare të BE-së janë të lira të përcaktojnë kërkesat e tyre të projektimit për sa kohë që “tapat dhe kapakët mbeten të ngjitur në shishe gjatë fazës së përdorimit të produkteve”. Pra, dizajni që po shohim aktualisht në pije si Coca-Cola nuk është i vetmi i mundshëm, megjithëse do të jetë më i zakonshmi duke pasur parasysh dominimin e tyre në treg. Kompanitë e tjera të mëdha të pijeve kanë adoptuar tashmë dizajnin e Coca-s.

euronews.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0