Çfarë po ndodh me blerjet përmes internetit në Shqipëri? - Business Magazine Albania

Çfarë po ndodh me blerjet përmes internetit në Shqipëri?


Në 2017-ën shqiptarët janë duke përdorur më pak internetin për të bërë blerje. Sipas Institutit të Statistikave, volumi i mallrave që blihen online në muajt e parë të vitit është ulur me 23 ton.

Ndryshimi i kufirit të tatimit për blerjet online, ka bërë që qytetarët të kërkojnë produkte, të cilat kushtojnë më pak dhe nuk e kalojnë vlerën 22 euro, përndryshe duhet të paguajnë tatimin mbi vlerën e shtuar.

Por një tjetër stepje për konsumatorët janë edhe procedurat e gjata për të paguar taksën doganore e për të tërhequr pakon. Megjithatë disa prej tyre thonë se produkte të caktuara mund t’i gjejnë vetëm në internet.

Por punonjësit e postës thonë se koha për të marrë një dërgesë është ulur ndjeshëm.

Në Gusht të 2016-ës kufiri për tatimin e mallrave përmes interentit u bë 22 euro, nga 150 euro që ishte më parë. Qëllimi i këtij vendimi ishte rritja e shitjeve në tregun vendas.

burimi: KohaJone

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0