Çfarë ndryshimi do të sjellë Dropbox në 2017?


Dropbox ka filluar të dërgojë e-mail tek përdoruesit duke i informuar rreth një ndryshimi në skedarët e tyre publik, të cilët së shpejti do të bëhen privat. Me ndryshimin e ri, skedarët publik në Dropbox do të bëhen privat dhe lidhjet me to do të çaktivizohen. Shërbimi i mbajtjes së skedarëve tha se skedarët do të mbesin dhe se nuk do të fshihen.

“Ne gjithmonë kemi punuar që të përmirësojmë eksperiencën e shpërndarjes me anë të Dropbox. Skedarët publik u prezantuan si një mënyrë për të shpërndarë dhe që atëherë, ne kemi ndërtuar mënyra më të mira që ju të shpërndani në mënyrë të sigurtë dhe të punoni së bashku me grupin tuaj. Si rezultat, ne së shpejti do të përfundojmë këtë mbështetje për skedarë publik në Dropbox,” tha skuadra e Dropbox në e-mail.

Kompania ka deklaruar se përdoruesit bazë të Dropbox do të jenë të aftë që të përdorin skedarët publik deri më 15 mars, 2017. Pas kësaj date, skedarët publik do të bëhen privat automatikisht.

cfare-ndryshimi-te-sjelle-dropbox-ne-2017-business-mag

Dropbox javën e kaluar prezantoi një funksionalitet të ri që i lejon përdoruesit që të ruajnë dosje për shikim offline në një pajisje mobile. Ky funksionalitet krejtësisht i ri ishte i gatshëm për përdoruesit e versioneve më të fundit të Dropbox Pro, Dropbox Bussiness, Dropbox Enterprise në Android. Kompania premtoi se funksionaliteti offline do të arrinte edhe në pajisjet iOS vitin tjetër. Dropbox dhe konkurrentët e tyre, si Microsoft OneDrive, e kanë ofruar më parë funksionalitetin offline për skedarë, megjithatë, kompania tha se është shërbimi i parë madhor që ofron një funksionalitet offline për dosje të tëra.

Burimi: pcworld.al

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0