Çfarë kërkojnë shqiptarët në Google? - Business Magazine Albania

Çfarë kërkojnë shqiptarët në Google?


Ja se çfarë njerëzit duan të blejnë, bazuar mbi kërkimet që bëjnë më shpesh në Google. Interesant duket rezultati se çfarë kërkon Shqipëria.

Biznesi i rimodelimit të hundës ka shumë shanse të rezultojë një ndër më të suksesshmit në Shqipëri. Agjencia e vlerësimit dhe kërkimit Fixr ka krijuar një hartë që tregon se çfarë kërkohet më shumë në Google për çdo vend.

Për të mbledhur të dhënat, Fixr futi në Google një pyetje të thjeshtë për çdo vend “sa kushton…*?”. Më pas përdorën Google për të përfunduar pyetjen e për të parë shprehjen më të kërkuar.

Në Shqipëri, pyetja më e kërkuar në Google është “se sa kushton një operacion plastik në hundë”.

Pyetja që bëjnë shqiptarët se sa kushton një produkt apo shërbim është shumë e ndryshme nga ajo që duan të dinë p.sh., amerikanët dhe gjermanët, që janë të orientuar nga ushqimi dhe pijet. Edhe vetë studimi e quan pyetjen e shqiptarëve një nga kërkimet më interesante në Europë.

Amerikanët hanë kryesisht ushqime fast food, gjermanët pëlqejnë birrën dhe çdokush në Australi bën sërf. Mendoni se e dini se cili është stereotipi i vendit tuaj? Mendojeni edhe një herë!

Disa rezultate interesante…

Njerëzit në Europë janë shumë praktikë, ata interesohen më së shumti për koston e birrës, jetesës, studimeve.

Në Afrikë, shumica e njerëzve kërkojnë produkte për nevojat jetike… kafshë, ushqime, karburant.

Sa kushton të pilotosh një avion MiG – ishte kërkimi më i shpeshtë në Rusi.

Në Kuvajt njerëzit janë kureshtarë të dinë se sa kushton një Lamborghini.

Amerika e Veriut nuk duket një vend kaq interesant – njerëzit në vendet e Amerikës së Veriut kërkojnë për gjëra të mërzitshme.

Në Amerikën e Jugut, njerëzit pëlqejnë të argëtohen. Birra në Argjentinë dhe … më e bukura nga të gjitha, kapele Panama (kapele tradicionale) në Ekuador.

Jahtet në Monako; operacionet plastike të hundës në Shqipëri, avionet MiG në Rusi… këto janë disa nga kërkimet më interesante në Europë.

Japonezët janë të interesuar për bostanët.

Pothuajse në të gjitha vendet e Afrikës, njerëzit shqetësohen për nevojat jetësore, duke përjashtuar Mauritaninë dhe Sierra Leonen. Në Sierra Leone, produktet më të kërkuara janë diamantet, ndërsa në Mauritani, skllevërit.

Fertilizimi “in vitro” tërheq shumë interes në Australi, ndërsa ironikisht, vazektomia (procedurë kirurgjike që aplikohet për sterilizimin e mashkullit) është termi më i kërkuar në Zelandën e Re.

“Sa kushton toka” është argumenti më i kërkuar në Antarktidë.
Përgjigjja: Toka në Antarktidë nuk mund të blihet…

Sa kushton operacioni plastik i hundës?

E për t’iu përgjigjur interesit të kërkimit në Google, rimodelimi i hundës në klinikat në Shqipëri kushton nga 1200-1800 euro.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0