Çfarë e ndryshon botën sipas Richard Branson?


Sir. Richard Branson*

Gjithmonë kam besuar se vrulli për krijimin e ndryshimit fillon me ndarjen e një ideje edhe nëse ajo nuk duket kushedi se çfarë për të nisur të gjithë këtë gjë. Çdo iniciativë brenda Virgin Group fillon duke e ndarë idenë me një ekip, i cili është gati të më ndihmojë mua të përmirësoj idetë dhe t’i materializoj ato.

Fillon me të qenit kurioz dhe shfrytëzimin e të gjitha mundësive për ta shndërruar një ide në realitet. Më shumë se kaq, duke ndarë idetë me të tjerët, ne vendosim marrëdhënie autentike dhe origjinale me njerëz mbi bazën e të pasurit një qëllim të përbashkët.

Takova së fundmi në ishullin e Nekerit (Necker Island), Mark Bakacs dhe Justin Brown, themeluesit australianë të Ideapod. Platforma e tyre e re e medias sociale (Ideapod) ka të bëjë me ndarjen e ideve dhe bashkëpunimin për t’i sjellë ato në jetë. Një gjë e tillë veç rrit shanset e shoqërisë për të paraqitur më shumë koncepte të ndryshme.

Ndonjëherë njerëzit janë fjalëpakë e nuk tentojnë të ndajnë idetë e tyre, sepse kanë frikë se do të përqeshen ose të nxirren nga puna. Por shpesh këto ide janë më inovatoret.

Ashtu siç shkruan edhe shkrimtari, Arthur C. Clarke, “Idetë e reja kalojnë në tre faza: 1. nuk bëhet 2. ndoshta bëhet, por nuk ja vlen ta bësh 3. e kam ditur gjithnjë që ishte një ide e mirë.”

Vetëm duke punuar bashkë për zhvillimin e ideve, ne mund ta ndryshojmë botën.

* themelues i Virgin Group, biznesmen dhe investitor anglez  

Burimi: www.virgin.com 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0