Çfarë duhet të bëni dhe nuk duhet të bëni për të rritur instagramin tuaj?! - Business Magazine Albania

Çfarë duhet të bëni dhe nuk duhet të bëni për të rritur instagramin tuaj?!

instagramin

Kur flasim për rritjen në Instagram, po flasim për rritjen e ndjekësve në llogarinë tuaj personale apo të biznesit tuaj. Qëllimi i rritjes është të gjenerojë trafik shtesë që ndër të tjera do të rrisë angazhimin, nis themelet për markën tuaj, vizibilitetin e përmbajtjes tuaj, do t’ju mundësojë të arrini audienca të reja dhe do t’ju ndihmojë të qëndroni një hap përpara konkurrencës.

Ka disa metoda që mund të përdoren për të rritur një llogari në Instagram, por më të zakonshmet janë:

  1. Rritje organike (e bërë natyrshëm me kalimin e kohës)
  2. Rritje me pagesë (reklama në vende të ndryshme që lidhen me llogarinë tuaj)
  3. Duke përdorur bots ose shërbime të ngjashme.

Ne do t’ju japim një përmbledhje për këto tre metoda dhe do të zbulojmë zgjidhjen më të mirë për të rritur Instagramin tuaj në mënyrën e duhur.

Lexoni: Instagram dhe Facebook gati për të hequr likes në postime

Rritje organike

Rritja organike i referohet procesit të rritjes së një llogarie në Instagram në mënyrën tradicionale; duke përdorur përmbajtje solide, hashtags dhe aktivitete të tilla si pëlqime, komente, follows dhe unfollows. Kjo lloj rritje vjen duke rezultuar në një komunitet të ndjekësve aktivë, të interesuar, të cilët në të vërtetë angazhohen me llogaritë që ndjekin.

Këta ndjekës ka më shumë të ngjarë të pëlqejnë, komentojnë, klikojnë, ndajnë dhe madje të krijojnë përmbajtje nga llogaria juaj, e cila ka një përqindje konvertimi prej 4.5% më të lartë. Meqenëse algoritmi i Instagram-it i jep përparësi angazhimit, është e dobishme të kesh ndjekës që janë vërtet të interesuar për llogarinë tuaj.

Pengesa kryesore për rritjen organike është se ajo mund të jetë e vështirë, e ngadaltë dhe kërkon shumë përpjekje. Midis krijimit dhe postimit të përmbajtjes cilësore, duke përdorur hashtag-et e duhura, hulumtimit të ndjekësve të mundshëm dhe angazhimit rregullisht me këto llogari, është shumë punë. Nuk është për t’u habitur që shumë llogari i drejtohen rritjes së paguar për të grumbulluar më shumë followers.

Rritja me Pagesë

Rritja me pagesë është kur një llogari vendos reklama në faqet dhe platformat e palëve të treta për të promovuar produktin ose shërbimin e tyre, dhe nga ana tjetër, ndiqni faqen e tyre.

Reklamat e paguara në Instagram janë një opsion i njohur për bizneset që kërkojnë të blejnë në mënyrë të ligjshme rrugën e tyre për më shumë ndjekës. Arritja e mundshme e reklamës së Instagram është në 928 milionë përdorues.

Duke marrë parasysh të ardhurat vjetore të reklamave të Instagram që pritet të arrijnë 18.16 miliardë dollarë në 2021, është e qartë se shumë biznese po ndjekin këtë rrugë për të rritur ndjekësit e tyre. Për fat të keq, reklamat e paguara në Instagram vijnë me një çmim të madh që jo çdo markë mund ta përballojë. Dhe meqenëse njerëzit e tërhequr nga një faqe përmes reklamave të paguara nuk janë domosdoshmërisht aq të synuara, ndjekësit që rezultojnë janë më pak të angazhuar dhe më pak besnikë.

Bots dhe ndjekësit e rremë (Kujdes!)

Përdorimi i një shërbimi për të blerë bot ose ndjekës të rremë të Instagram-it është një mundësi joshëse për llogaritë që kërkojnë një rritje të shpejtë dhe pa mundim. Sidoqoftë kini kujdes: këto metoda nuk janë vetëm joefektive dhe një mënyrë false për të promovuar markën tuaj, por gjithashtu mund të jenë të dëmshme për reputacionin tuaj në Instagram.

Bot-et janë një lloj automatizimi i krijuar për të kryer aktivitete të tilla si pëlqimi, komentimi dhe ndjekja e një liste të synuar të përdoruesve. Llogaritë mund t’i blejnë këto robotë dhe t’i bëjnë ata të kryejnë veprimtari në emër të tyre. Duket mjaft e thjeshtë, apo jo?

Fatkeqësisht, nuk është kështu. Ka një numër problemesh me bot-et, duke filluar me faktin se ata nuk janë njerëz! Atyre u mungon aftësia për të dalluar kur komentojnë mbi postimet ose pas llogarive, duke rezultuar në angazhim të ulët dhe një informacion gjithnjë e më të rastësishëm. Njerëzit nuk u pëlqejnë bot-ët dhe zakonisht mund të dallojnë një angazhim të rremë, e cila reflekton dobët në llogarinë që i ka punësuar ata. Është gjithashtu një praktikë e ndaluar nga Instagram dhe përdorimi i botëve mund ta mbyllë apo bllokojë llogarinë tuaj.

Kjo do të thotë se ata nuk do të angazhohen ose nuk do të shtojnë vlerë në llogarinë tuaj. Meqenëse algoritmi i Instagram i jep përparësi angazhimit, të kesh një pjesë të madhe të ndjekësve të rremë mund të nënkuptojë që përmbajtja jote shfaqet gjithnjë e më pak te ndjekësit e tu të vërtetë.

Shtoni këtu faktin që këta “ndjekës” të rremë degradojnë cilësinë e llogarisë suaj dhe përfundimisht do të bien, dhe vendimi është i qartë: ndjekësit e rremë janë në rastin më të mirë një humbje parash, dhe në rastin më të keq një katastrofë për llogarinë tuaj.

Lexoni: Si të shmangim zhgënjimin nga blerjet online në rrjetet sociale, si Facebook dhe Instagram?

/aigrow

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0