CEO i paguan punonjësve të tij 2000 $ për të shkuar me PUSHIME - Business Magazine Albania

CEO i paguan punonjësve të tij 2000 $ për të shkuar me PUSHIME


Edhe kur amerikanët fitojnë para kur punojnë në kohën e lirë apo i jepet kohë e pakufizuar për pushime, ende shumë prej tyre kanë frikë nga pasojat e marrjes së një pushimi të merituar – “dëshmorë të punës,” janë quajtur ata shpesh.

Mark Douglas, CEO i kompanisë së marketingut dhe reklamave, SteelHouse ka një analogji të ndryshme.

“Nëse ju keni një luan në kafaz që ka lindur në robëri, dhe pastaj ju i hapni kafazin, ai do të mbështetet akoma më shumë aty. Ata nuk do të fillojnë të vrapojnë. Kur filluam duke ju thënë punonjësve që kishin pushime të pakufizuar, ata nuk dinin se si t’a interpretonin atë.

“Kjo ndodhi në vitin 2010, kur SteelHouse u hap si kompani. Në vitin 2011, Douglas gjeti një zgjidhje: T’i paguajë njerëzit për të marrë pushime.

Nëse ju punoni në SteelHouse, kompania do t’ju paguajë 2.000 $ në vit për të shkuar kudo në botë dhe të bëni çdo gjë që ju dëshironi (me kusht që të mos bëni gjëra të paligjshme). Ju mund të bëni disa udhëtime ose të gjitha në të njëjtën kohë; Douglas ia lë atë në dorë vetë anëtarëve të grupit.

“Kultura jonë është me të vërtetë e thjeshtë,” tha ai. “Është e bazuar në besim dhe ambicie.”

“Besimin mund t’a shohim në dy mënyra, shton ai. Punonjësit që blejnë biletat e tyre të avionit të Hënën do të rimbursohen deri të Martën. Nëse i punësuari nuk ka para cash, SteelHouse e lejon të përdorë kartën e kreditit të kompanisë për të rezervuar fluturimin. Pasi njerëzit të kthehen nga udhëtimet, ata mund të paraqesin shpenzimet e tyre për rimbursim deri në 2,000$.

Sigurisht, disa njerëz kanë thënë se nuk kanë nevojë për pushime dhe e pyesin nëse mund të marrin një bonus 2,000$ në vend të tyre, por Douglas është i bindur se paratë duhen përdorur për pushime. “Unë në fakt dua që ju të shkoni diku dhe të kënaqeni,” tha ai.

Rezultatet kanë treguar, thotë Douglas, se në tre vitet e fundit, vetëm pesë persona nga 250 janë larguar nga kompania, tre prej të cilëve u larguan për arsye që nuk lidheshin me punën e tyre. “Ne kemi praktikisht qarkullim zero,” tha ai. Kompania ka gjetur se njerëzit që vijnë për të punuar mbas pushimeve kanë tendencë të jenë më produktive.

Douglas beson se të gjitha industritë janë të afta për të zbatuar një politikë të tillë. Shumë kompani duhet të mësohen me idenë në mënyrë që ajo të mos duket aq e frikshme, thotë ai.

Douglas thotë se ai u frymëzua nga përvoja e tij pozitive në punë që inkurajonte punonjësit të merrnin pushime.

“Herën e parë që unë u ekspozova ndaj kulturës së vërtetë të korporatave, që kishte elementin për të cillin ne po flasim, ajo ndryshoi perspektivën time për pjesën tjetër të jetës”, tha ai.

Douglas thotë se ai dëshiron që anëtarët e ekipit të tij, shumë prej të cilëve janë më të rinj se 30 vjeç dhe nuk kanë pasur shumë punëdhënës të tjerë, që një ditë të krijojnë kompani, që të vendos në mënyrë të ngjashme këto politika.

“Është një gjë kur thoni: ” Ju keni tre javë pushim “, siç bëjnë shumica e kompanive,” tha ai. “Është diçka tjetër kur thoni ” Ju keni para dhe nëqoftëse ju nuk shkoni me pushime dhe nuk i shpenzoni këto para, paratë do të shkojnë dëm. ”

Burimi: businessinsider.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0