CEO-i i ri i Starbucks premton një stil të veçantë lidershipi që do të gëzojë çdo klient dhe punonjës! - Business Magazine Albania

CEO-i i ri i Starbucks premton një stil të veçantë lidershipi që do të gëzojë çdo klient dhe punonjës!

CEO-i i ri i Starbucks premton një stil të veçantë lidershipi që do të gëzojë çdo klient dhe punonjës!

Më 20 gusht, Starbucks njoftoi se CEO Laxman Narasimhan kishte dhënë dorëheqjen pas 17 muajsh në detyrë, në një moment kur kompania po përballet me ulje të shitjeve dhe frustrim në rritje mes investitorëve. Le të jemi të sinqertë – “dorëheqje” është një mënyrë e butë për të thënë “u shkarkua.” Në vend të tij, Brian Niccol, CEO i Chipotle, është emëruar si kryetar dhe CEO i ri i Starbucks, duke nisur nga 9 Shtatori. Nën drejtimin e Niccol në Chipotle, të ardhurat e kompanisë u dyfishuan, fitimet u rritën gati shtatëfish, dhe çmimi i aksioneve u ngrit me gati 800 %.

Pas përhapjes së lajmit për CEO-n e ri, aksionet e Starbucks u rritën me 24 %, duke shënuar ditën më të mirë të kompanisë që nga IPO-ja e saj në 1992. Mjaft me numrat. Pas atyre që deri më tani duken si një lëvizje brilante, po bëjmë bast për anën e udhëheqjes në drejtimin e një biznesi, të cilën Niccol e bëri mjaft mirë në Chipotle. Siç thotë fjalë e mençur, “Gjithçka ngrihet dhe bie mbi udhëheqjen.”

Niccol është quajtur një “mbajtës kulture,” me një rekord të provuar në nxitjen e inovacionit dhe ofrimin e përvojave të jashtëzakonshme për klientët, cilësi që Starbucks ka nevojë urgjente tani. Edhe Howard Schultz, themeluesi dhe presidenti nderi i Starbucks, u shpreh: “Besoj se ai është lideri që Starbucks ka nevojë në një moment të rëndësishëm të historisë së saj,” tha ai në një deklaratë të Starbucks.

Lexo edhe:Inflacioni si elefanti në dhomë. Të gjithë e shohin. Të gjithë e injorojnë

Për sa i përket fjalëve, Niccol ka treguar entuziazëm për të bashkëpunuar me Starbucks duke thënë:

“Jam i emocionuar të bashkohem me Starbucks dhe falenderoj për mundësinë për të ndihmuar në ruajtjen e kësaj kompanie të jashtëzakonshme, përkrah qindra mijëra partnerëve të përkushtuar. Kam admiruar për shumë kohë markën ikonike të Starbucks, kulturën unike dhe angazhimin për të përmirësuar lidhjet njerëzore në të gjithë globin. Ndërsa filloj këtë udhëtim, jam i nxitur nga potenciali i jashtëzakonshëm për të nxitur rritjen dhe për të përmirësuar më tej përvojën e Starbucks për klientët dhe partnerët tanë, duke mbajtur besnikë misionit dhe vlerave tona.” “

Ruaj këtë kompani të jashtëzakonshme”

Pjesa e citatit që tërhoqi vëmendjen time ishte përdorimi i fjalës “ruaj,” dhe kjo nuk duhet të merret lehtë kur e shpall përpara publikut. Duke u rikthyer në parimet e udhëheqjes, cilat CEO thotë këtë sot? Por së pari, disa kontekste për këtë fjalë të veçantë të udhëheqjes (dhe stilin e udhëheqjes). E vërteta e ruajtjes është të kujdesesh për diçka që është vendosur në dorën tënde, qoftë ndonjë pasuri, burime, një ekip, apo një markë globale. Është të jesh besuar për të menaxhuar ose për të mbajtur diçka të rëndësishme dhe të sigurosh që po e bëni këtë në mënyrë të përgjegjshme dhe me një perspektivë më të gjerë. Kur je lider, ruajtja nënkupton udhëheqjen e ekipit tënd në një mënyrë që përfiton të gjithë, jo vetëm veten. Është për të bërë zgjedhje që ndihmojnë njerëzit të rriten dhe të mbajnë gjërat në funksion, gjithmonë duke marrë parasysh çfarë është më e mira për grupet e ndryshme (përfshirë punonjësit dhe klientët) dhe organizatën si një tërësi. Përsëri, kjo nuk është një fjalë për t’u marrë lehtë, kështu që Niccol ka shumë për të dëshmuar këtu.

Ndërtimi i një kulture të ruajtjes

Nëse kjo është mënyra si Niccol e imagjinon udhëheqjen e Starbucks, marka është në duar të mira dhe më shumë se 300,000 “partnerët” (punonjësit) duhet të jenë të gëzuar. Megjithatë, nuk mund të ketë një ndërrim të thjeshtë të butonit. Kjo do të kërkojë disa sezone ndryshimi kulture dhe zhvillimi të besimit me palët e tij të ndryshme. Pra, në skenarin më të mirë, si duhet Niccol të udhëheqë këtë fis global partnerësh në mënyrë që përvoja e punonjësve të kalojë në një përvojë të jashtëzakonshme për klientët?

Ja disa rekomandime për Niccol dhe ekipin e tij ekzekutiv, që ofrojnë mësime për të gjithë liderët e biznesit:

  1. Mos delegoni ose udhëhiqni vetëm — jepni mundësinë ekipeve tuaja për të udhëhequr në përputhje me qëllimin dhe vlerat e kompanisë.
  2. Udhëhiqni me shembull, jo vetëm duke punuar në biznes, por duke formuar si funksionon në përgjithësi. Më konkretisht, dilni nga pozitat tuaja të zakonshme për të ndikuar te të tjerët dhe për të mbajtur gjallë vlerat dhe kulturën e kompanisë, duke i dhënë shpirt dhe një ritëm.
  3. Veproni gjithmonë në interesin më të mirë të kompanisë dhe palëve të saj të interesit. Kjo do të thotë të merrni parasysh perspektiva të ndryshme dhe të ndërtoni besim, siguri dhe krenari. Kjo nxit krijimtarinë dhe inovacionin dhe tërheq talente të shkëlqyera dhe klientë besnikë, duke forcuar vlerën e ruajtjes.
  4. Nëse bëhet siç duhet, lejoni të tjerët të udhëheqin dhe ndihmoni në ndërtimin e një kulture ku çdo njeri vepron si një ruajtës i biznesit, duke nxitur një ndjenjë krenarie dhe arritjeje që frymëzon dhe motivon.

Këto parime mund të shpjegojnë pse Chipotle bëri kaq mirë financiarisht nën udhëheqjen e Niccol. Tani, bota pret të shohë nëse ai do të përmbushë premtimin e tij për të ruajtur kompaninë e tij të re.

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0