CEO i Google Cloud, Thomas Kurian flet për vitin e parë në krye të kompanisë


 

 “Po”. “Kjo ishte përgjigjja e thjeshtë që mora pasi pyeta CEO-n e Google Cloud, Thomas Kurian, nëse mendonte se i kishte përmbushur qëllimet që kishte vendosur para një viti”, shkruan Frederic Lardinois për Techcrunch.

Një vit më parë, ai u vendos në krye të operacioneve të Google Cloud, e cila përfshin G Suite. Ai vendosi t’i japë organizatës një fokus më të qartë, duke zgjeruar strategjinë e vendosur nga paraardhësja e tij, Diane Greene. Nuk është sekret që Kurian, me background nga Oracle, e përqendroi menjëherë fokusin e Googe Cloud tek klientët sipërmarrës, duke e vënë theksin tek një numër i specifikuar klientësh.

Pra nuk është për t’u habitur që citimi i parë i Kurian është se Google Cloud zgjeroi formacionin e tij duke përfshirë tipare të rëndësishme që i mungonin ekipit. “Kur shikojmë se çfarë kemi bërë vitin e kaluar, e para është maturimi i produkteve tona”,thotë ai. “Ne kemi hapur shumë tregje për produktet tona sepse kemi maturuar cilësitë e produkteve”.

Lexo këtu: Franca gjobit Google 150 milionë euro

Ne kemi shtuar gjëra të tilla si përputhja e kërkesave. Kemi rritur mbështetjen për shumë sipërmarrje si SAP, VMare, Oracle dhe një numër sipërmarrjesh të tjera, të cilave u kemi ofruar zgjidhje. “Falë kësaj, firma analitike si Gartner dhe Forrester tani e rendisin Google Cloud përkrah dy lojtarëve të tjerë, me të cilët krasohen të gjithë”, thekson ai.

Rekordi i mëparshëm i Google Cloud ka qenë për njohuritë teknike dhe karaktersikat e shkëlqyera, por kjo nuk majfton. Një nga veprimet e para që ndërmori Kurian ishte zgjerimi i ekipit të shitjeve të kompanisë duke e bërë atë të ngjashme me një kompani tradicionale sipërmarrjeje.

“Ne ishim në gjendje të specializonim ekipet tona të shitjes sipas industrisë, shtuam talentin tek organizata e shitjeve dhe përshkallëzuam shitjet në mënyrë të konsiderueshme. Unë mendoj se ju keni filluar t’i shikoni këto rezultate.

Ne rritëm jo vetëm numrin e njerëzve, por produktiviteti ynë u përmirësua tek organizimi i shitjeve. Kështu që e gjithë kjo ishte shumë e mirë.

 

Techcrunch

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale