CEO i Google Cloud, Thomas Kurian flet për vitin e parë në krye të kompanisë

CEO i Google Cloud, Thomas Kurian flet për vitin e parë në krye të kompanisë


 

 “Po”. “Kjo ishte përgjigjja e thjeshtë që mora pasi pyeta CEO-n e Google Cloud, Thomas Kurian, nëse mendonte se i kishte përmbushur qëllimet që kishte vendosur para një viti”, shkruan Frederic Lardinois për Techcrunch.

Një vit më parë, ai u vendos në krye të operacioneve të Google Cloud, e cila përfshin G Suite. Ai vendosi t’i japë organizatës një fokus më të qartë, duke zgjeruar strategjinë e vendosur nga paraardhësja e tij, Diane Greene. Nuk është sekret që Kurian, me background nga Oracle, e përqendroi menjëherë fokusin e Googe Cloud tek klientët sipërmarrës, duke e vënë theksin tek një numër i specifikuar klientësh.

Pra nuk është për t’u habitur që citimi i parë i Kurian është se Google Cloud zgjeroi formacionin e tij duke përfshirë tipare të rëndësishme që i mungonin ekipit. “Kur shikojmë se çfarë kemi bërë vitin e kaluar, e para është maturimi i produkteve tona”,thotë ai. “Ne kemi hapur shumë tregje për produktet tona sepse kemi maturuar cilësitë e produkteve”.

Lexo këtu: Franca gjobit Google 150 milionë euro

Ne kemi shtuar gjëra të tilla si përputhja e kërkesave. Kemi rritur mbështetjen për shumë sipërmarrje si SAP, VMare, Oracle dhe një numër sipërmarrjesh të tjera, të cilave u kemi ofruar zgjidhje. “Falë kësaj, firma analitike si Gartner dhe Forrester tani e rendisin Google Cloud përkrah dy lojtarëve të tjerë, me të cilët krasohen të gjithë”, thekson ai.

Rekordi i mëparshëm i Google Cloud ka qenë për njohuritë teknike dhe karaktersikat e shkëlqyera, por kjo nuk majfton. Një nga veprimet e para që ndërmori Kurian ishte zgjerimi i ekipit të shitjeve të kompanisë duke e bërë atë të ngjashme me një kompani tradicionale sipërmarrjeje.

“Ne ishim në gjendje të specializonim ekipet tona të shitjes sipas industrisë, shtuam talentin tek organizata e shitjeve dhe përshkallëzuam shitjet në mënyrë të konsiderueshme. Unë mendoj se ju keni filluar t’i shikoni këto rezultate.

Ne rritëm jo vetëm numrin e njerëzve, por produktiviteti ynë u përmirësua tek organizimi i shitjeve. Kështu që e gjithë kjo ishte shumë e mirë.

 

Techcrunch

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0