Cadillac CT6 i ri është konkurenti më i fortë i BMW dhe Mercedes - Business Magazine Albania

Cadillac CT6 i ri është konkurenti më i fortë i BMW dhe Mercedes


Cadillac CT6 është i ndërtuar me një teknologji fantastike, por pjesa më e veçantë e tij është sistemi i regjistrimit të video-ve 360 gardë.

CT6 është i pajisur me shumë kamera – 7 kamera të jashtme – të cilat kanë funksione të ndryshme sigurie, si vizioni i natës dhe ruatja e korsisë.

Pronarët e CT6 mund të përdorin 4 nga këto kamera si një sistem mbikqyrës.

cadillac-ct6-i-ri-eshte-konkurenti-i-forte-i-bmw-dhe-mercedes-businessmag

Kjo i jep mundësi shoferit të ketë një pamje 360 gradë për çdo gjë që ndodh rreth makinës dhe mundëson një dëshmi të fortë nëse dikush mundohet të dëmtojë apo të vjedhi makinën tuaj.

I gjithë filmimi ruhet në një kartë SD që ndodhet në bagazhin e makinës, kështu pronari i makinës mund t’i shoh pamjet më qartë në kompjuterin e tij.

Kamerat e përparme dhe ato të pasme aktivizohen ndërkohë që ju i jepni makinës duke regjistruar kështu të gjithë udhëtimin, një karakteristikë kjo vërtetë e veçantë.

cadillac-ct6-i-ri-eshte-konkurenti-i-forte-i-bmw-dhe-mercedes-businessmag

Inxhinieri drejtues i General Motors, Lyndon Lyes thotë se ky sistem regjistrues pritet të jetë i dobishëm për shoferët në aksidentet rrugore, ku filmimet e bëjnë më të lehtë gjetjen e fajtorit.

Paisja e makinës me kamera nuk është një risi. Shumë prodhues makinash kanë përfshirë kamera të shumta në makina të reja, sepse ato mundosojë karakteristika të sigurisë dhe i ndihmojnë shoferët të kenë një pamje më të mirë ndërkohë që parkojnë paralel ose kthehen mbrapsht.

Mercedes-Benz S Class dhe BMW 7, të cilat janë konkurent të drejtëpërdrejtë me CT6, janë të pajisur me shumë kamera regjistrimi. Por asnjëra nga këto makinqa nuk i mundëson shoferit regjistrimin e të gjitha pamjeve rreth e rrotull makinës.  Kjo është një karakteristikë dalluese e Cadillac dhe e para në këtë industri.

/BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0