Burberry njofton partneritetin e ri për të forcuar praninë e saj në tregtinë online - Business Magazine Albania

Burberry njofton partneritetin e ri për të forcuar praninë e saj në tregtinë online


Burberry, shtëpia e modës britanike e themeluar në vitin 1856, po bashkohet me Farfetch, një platformë online dedikuar shitjeve me pakicë në fushën e modës, për të zgjeruar shtrirjen e saj globale në më shumë se 150 vende.

Duke njoftuar partneritetin e ri në një deklaratë, Burberry tha se i gjithë inventari i tij do të vihet në dispozicion nëpërmjet Farfetch me qëllimin specifik për të forcuar praninë e saj në tregtinë elektronike dhe për të tërhequr konsumatorë të rinj, teknologjik.

Partneriteti do ta shohë Burberry duke punuar ngushtë me Farfetch për mënyrën se si është paraqitur marka në tregun Farfetch, duke siguruar që imazhet dhe përshkrimet të sigurojnë një përvojë dixhitale të qëndrueshme dhe të kuruar,” thuhet në deklaratë.

Farfetch me bazë në Londër, e themeluar nga sipërmarrësi portugez José Neves në vitin 2007, ofron një platformë për më shumë se 700 butiqe dhe marka, megjithëse nuk menaxhon asnjë inventar vetë.

Sipas kushteve të marrëveshjes, Farfetch do të ofrojë një shërbim të menjëhershëm të ofrimit të shpërndarjes në Londër pas shfaqjes, që do të zhvillohet të Shtunën.

Burberry gjithashtu po lançon një “koleksion kapsule” të artikujve nga arkivi i saj që do të ri-lançohen si pjesë e koleksionit të saj dhe do të jenë në dispozicion për blerje menjëherë pas shfaqjes.

Burberry po shkon drejt rrugës dixhitale dhe ky është një evolucion i natyrshëm dhe i rëndësishëm për ne, ndërsa kërkojmë të arrijmë një konsumator të ri të ndërgjegjshëm për modën,” tha Daniel Heaf, SVP Digital Commerce & Digital Marketing pranë Burberry.

Ne duam shprehjen dixhitale të markës sonë për të përfaqësuar më të mirën në tregimin e markave dhe produktit, qoftë në platformat tona ose nëpërmjet partnerëve tanë dhe konsumatorët Farfetch globalisht tani mund të aksesojnë koleksionin e plotë Burberry,” shtoi ai.

Sipas Financial Times, analistët në RBC Capital Markets kanë vlerësuar se gati 10% e totalit të shitjeve luksoze globale janë gjeneruar tashmë në internet dhe kjo pritet të rritet në 20% deri në vitin 2025.

burimi: warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0