BMW dëshiron të shesë 100.000 makina elektrike në 2017 - Business Magazine Albania

BMW dëshiron të shesë 100.000 makina elektrike në 2017


Makinat elektrike do të vijnë, ju pëlqen apo jo. Disa kompani janë duke u përpjekur të marrin avantazhe, siç është rasti i BMW, i cili ka aspirata të mëdha për shitjet e makinave elektrike vitin e ardhshëm.

Gjigandi gjerman shpreson të rritë shitjet e tij të makinave elektrike në 100.000 automjete në fillim të vitit 2017, raporton Reuters, duke cituar një intervistë me Harald Krueger, CEO i BMW-së, në gazetën gjermane Süddeutsche Zeitung.

BMW aktualisht shet automjete me një bateri elektrike – e quajtur I3. Për të ndihmuar këtë makinë të konkurrojë kundrejt një tregu në rritje, kompania ka rritur kapacitetin e baterisë me rreth 50%. Me ritmin e tanishëm, I3 do të përbëjë vetëm një të katërtën e shitjeve të BMW në 2017.

Kjo nuk do të thotë se bateritë janë duke punuar ngadalë në të gjitha llojet e automjeteve BMW.

Kompania filloi të ofrojë iPerformance në variantet hibride të Serisë 3 dhe Serisë 7 në SHBA dhe në Europë, por gjithashtu elektrifikoi edhe Serinë 2 dhe X5. BMW gjithashtu ende shet i8, një super makinë hibride që nuk është aspak praktike (dy dyer, pa vende mbrapa) dhe as e lirë (çmimi fillon nga 140,000 $ ).

Mercedes dhe Volkswagen, të dy planifikojnë të prodhojnë automjete elektrike deri në fund të dekadës, por BMW ka qenë shumë më e qetë në lidhje me produktet e ardhshme elektrike.

Burimi: cnet.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0