Bitcoin/ 'Tulipani dixhital' apo klasa e re e aseteve? - Business Magazine Albania

Bitcoin/ ‘Tulipani dixhital’ apo klasa e re e aseteve?

Elon Musk nuk është si shumica e miliarderëve. Shefi ekzekutiv i Tesla tregoi përmes një mesazhi në mediat sociale se po mendonte për një lëvizje të guximshme që lëkundte tregun.

Më 20 dhjetor, Musk postoi në Twitter një imazh vizatimor ku paraqiste veten si një murg i devotshëm që përpiqet të jetojë një “jetë normale produktive”, duke parë një grua në një pozë provokuese me “bitcoin” të suvatuar në pjesën e pasme të saj.

Kuptimi i këtij imazhi u bë më i qartë javën e kaluar. Të hënën, Tesla njoftoi se kishte shpenzuar $ 1.5 miliardë nga rezervat e saj të parave duke blerë bitcoin dhe së shpejti do të fillonte të pranonte pagesa për automjetet e saj elektrike në monedhën dixhitale. Kjo gjë solli shqetësim në botën e kriptovalutave.

BNY Mellon ,banka më e vjetër e Amerikës , tha se do të fillonte mbajtjen dhe transferimin e kriptovalutave për klientët e menaxhimit të aseteve, ndërsa Mastercard njoftoi se së shpejti do të mbështeste “zgjedhjen e kriptomonedhave” në rrjetin e saj, duke lejuar më shumë dyqane t’i pranojnë ato si pagesa . Edhe kryetari i bashkisë së Miamit trumbetoi planet për ta bërë qytetin të blinte bitcoin.

Shpërthimi i njoftimeve e çoi çmimin e bitcoin – i cili u shpik vetëm nga një kriptograf i panjohur në 2008 – në një lartësi të re prej 48,277 $. Kjo e sjell fitimin e saj 12-mujor në 358% dhe do të thotë që 18.6 milion bitcoin aktualisht vlejnë 877 miliardë dollarë në total. Kjo është dyfishi i vlerës së JPMorgan, banka më e vlefshme e Amerikës, më shumë se tetë Goldman Sachs ‘, ose rreth një e treta e të gjithë FTSE 100.

Analistët dhe investitorët thonë se drejtuesi kryesor i rritjes frenetike të fundit të bitcoin-it ka qenë frika se stimulimi i bankës qendrore për të zbutur dëmin ekonomik të Covid-19 do të ndezë inflacionin. Por shpresa e ithtarëve të saj është që një varg miratimesh të drejtpërdrejta dhe të nënkuptuara nga institucionet financiare dhe ndërmarrjet tani do të ndihmojnë në tërheqjen e kriptomonedhës së paqëndrueshme në rrjedhën kryesore.

“Ne jemi potencialisht në lindjen e një klase të re të pasurive”, argumenton Duncan MacInnes, një menaxher fondi në Ruffer. “Bitcoin po bëhet një aset alternativë legjitim për portofolet e investimeve.”

Indiferenca, skepticizmi dhe tallja e herëpashershme mbeten përgjigjet kryesore të industrisë së financave kryesore, ku shumë dyshojnë se bitcoin do të luajë një rol të vogël. Sondazhi i fundit i Bankës së Amerikës për menaxherët e fondeve,  tregon se bitcoin tani konsiderohet tregtia më e mbushur me njerëz në treg.

Mbështetësit thonë se bitcoin është një pasuri dixhitale e sofistikuar, e sigurt, e decentralizuar, plotësisht e lirë nga kontrolli i qeverisë dhe me një furnizim të kufizuar pasi ajoështë projektuar në mënyrë të tillë që të ekzistojnë vetëm 21 milion bitcoin. Në fakt, shumë njerëz argumentojnë se bitcoin do të luajë rolin që bëri ari në epokat e mëparshme, si monedha qendrore.

Scott Minerd, shefi kryesor i investimeve globale i Guggenheim Partners, pohon se duke pasur parasysh vlerën e tregut të të gjithë arit globalisht, secila bitcoin në fund të fundit mund të vlejë deri në 400,000 dollarë. Ndërkohë, skeptikët e shohin kriptovalutën më shumë se sa një “tulipan digjital”, një referencë për maninë famëkeq të mendjes së llambës së tulipanit në shekullin e 17.

LEXO: Bitcoin, a është një investim i mirë?

Për ta, bitcoin është në rastin më të mirë maja e një ajsbergu spekulimesh të lëshuara nga norma të ulëta interesi. Në rastin më të keq ata e konsiderojnë atë si një skemë shkatërruese mjedisore, pothuajse piramidale, pa ndonjë dobi të vërtetë jashtë financimit të aktivitetit të paligjshëm. Sidoqoftë, intriga në rritje që bitcoin tani po gjeneron edhe në disa kështjella tradicionale të financave kryesore, është e pamohueshme. Deri më tani pjesa më e madhe e interesit ka ardhur nga investitorë të tillë si zyrat e familjes apo fondet mbrojtëse, por njerëzit në industri thonë se kurioziteti ka filluar të përhapet.

Ruffer, kompani menaxhimi investimesh, ka arkëtuar disa nga fitimet e saj në Bitcoin këtë vit, duke shitur 650 milion dollarë me vlerë, por ende po mban rreth 900 milion dollarë të kriptovalutës. Sidoqoftë, përkundër stuhisë së njoftimeve të fundit, ka disa shenja që Bitcoin po bëhet një monedhë e vlefshme – ose si mjet shkëmbimi ose si një depo e vërtetë vlere.

“Çmimi i bitcoin ka qenë shpërthyes gjatë vitit të kaluar, por paqëndrueshmëria mbetet shqetësuese, gjë që do të heqë shumë investitorë seriozë dhe pothuajse të gjithë arkëtarët e korporatave jashtë Tesla”,- citojnë drejtuesit e industrisë.

Është e vështirë të pretendosh të jesh një depo me vlerë kur çmimet shpesh mund të lëvizin me 5-10% në ditë, theksojnë më tej ata. Edhe financuesit që kanë një mendje të hapur në lidhje me meritat e bitcoin thonë se janë skeptikë nëse ai do të komandojë në portofolet e industrisë së investimeve së shpejti.

FINANCIAL TIMES

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0