Betejë reklamash për Krishtlindje: ‘Home Alone’ e Google kundër ‘Share Your Gifts’ e Apple - Business Magazine Albania

Betejë reklamash për Krishtlindje: ‘Home Alone’ e Google kundër ‘Share Your Gifts’ e Apple


Kjo është periudha më e mrekullueshme e vitit. Për ekipet e marketingut, është koha kur ata japin më të mirën për të projektuar reklamat e pushimeve që ngjallin emocionet më të forta tek ata që i shikojnë. Megjithatë, është një sfidë e vërtetë për të “goditur tek emocionet” e grupeve të ndryshme në mbarë botën me konceptime, preferenca, shije, mosha dhe dallime kulturore – dhe për ta bërë këtë me një reklamë të vetme.

Apple ka publikuar reklamën e saj të Krishtlindjeve një muaj më parë duke arritur mbi 20 milionë shikime në YouTube në vetëm një muaj. Google, nga ana tjetër, publikoi dje reklamën e saj duke arritur më shumë se 6 milionë në më pak se 24 orë.

Lexoni: Reklamat e fundvitit: Ja si festojnë brandet shqiptare

Këtë vit Google vendosi të godasë me klasiken më të famshme të Krishtlindjeve që nga viti 1990, duke rikrijuar filmin ‘Home Alone’ me Google Assistant. Kevin Mccalister tani është një i rritur, i cili përditëson eksperiencën “I vetëm në shtëpi” për shekullin e 21-të.

https://youtu.be/xKYABI-dGEA

Motoja e Google thotë ” Make Google Do It” duke e bërë atë shumë më komerciale se “Share Your Gifts” të Apple. Apple erdhi me një video të animuar të këndshme që është më pak se tre minuta e gjatë, gjë që e bën shumë të gjatë në krahasim me një minutë të Google. Reklama e tyre ka të bëjë me një grua të re introverte, e cila është shumë e talentuar, por nuk lejon që kreativiteti i saj të dalë jashtë ambienteve të shtëpisë së saj. Në fund, qeni i saj e ndihmon duke hapur dritaren.

https://youtu.be/3dJCroCMBPM

Pyetja shoqëruese e Apple është: “A keni bërë ndonjëherë diçka të mrekullueshme, por keni frikë të ndani atë?”. Ndërsa Google fokusohet në shpjegimin e karakteristikave të Alexa. “Edhe Kevin McCallister ka nevojë për një ndihmë të vogël. “.

Ndërsa reklama e Google është më shumë komerciale me Google Asistent, në të njëjtën kohë ajo revokon humor dhe nostalgji. Reklama e Apple, nga ana tjetër, fokusohet në ndjenjat e ngrohta të zemrës, por nuk lë Mac dhe Air Pods jashtë nga figura.

Lexoni: Gabimet më të mëdha të markave gjatë vitit 2018

Edhe nëse nuk jeni një përdorues i Apple, duhet ta pranoni se Google na ka përshëndetur këtë periudhë pushimesh duke shkaktuar emocione shumë më të forta sesa reklama e Apple. Krishtlindjet nuk mund të vijnë pa parë çdo vit filmin ‘Home Alone’ dhe çuditërisht interesi në mbarë botën po rritet.

Do të ishte vërtet interesante dhe argëtuese të shikonim të gjithë “operacionin Kevin” se si do të dukej 28 vjet më vonë me të gjithë teknologjinë në dispozicion për atë djalë të shkathët.

burimi: Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0